English

سردار سلامی:

سپاه این آمادگی را دارد برای موکب‌ های خدمات‌ رسان سیلو ایجاد کند

جانشین فرمانده‌کل سپاه با اشاره به طوفان مهران و وارد شدن خسارت به موکب‌های پایانه مرزی، گفت: سپاه این آمادگی را دارد برای موکب‌های خدمات‌رسان سیلو ایجاد کند.

سپاه این آمادگی را دارد برای موکب‌ های خدمات‌ رسان سیلو ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران، با بیان اینکه خوشبختانه روند تردد زوار در پایانه مرزی مهران به خوبی برقرار است، اظهار کرد: هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و همکاری و همدلی همه مسئولان برای تسهیل در تردد زوار ستودنی است.

وی با اشاره به این‌که کنگره بزرگ اربعین طی چند سال گذشته روند رو به رشدی داشته است، گفت: در بحث مسائل امنیتی همه چیز در مرز مهران تحت کنترل است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما باید یک طرح جامع برای اربعین در بخش‌های مختلف برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین باید در این منطقه اجرا و نقاط قوت و ضعف مرز شناسایی شود و برای سال‌های بعد مسئولان از تجربیات سال‌های گذشته برای خدمات‌رسانی بهتر و تسهیل در تردد استفاده کنند.

سلامی با اشاره به طوفان مهران و وارد شدن خسارت به موکب‌ های پایانه مرزی، یادآور شد: سپاه این آمادگی را دارد برای موکب‌های خدمات‌رسان سیلو ایجاد کند.

وی افزود: مسئولان زمینه خدمات‌رسانی بیشتر به مردم در پایانه مرزی و موکب‌ها را فراهم کنند و در این زمینه سپاه هم همکاری و کمک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی