English

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

حمله به پایگاه مرزی سپاه در میرجاوه با جدیت پیگیری می شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله به پایگاه مرزی سپاه در میرجاوه با جدیت از سوی مجلس بررسی می شود.

حمله به پایگاه مرزی سپاه در میرجاوه با جدیت پیگیری می شود

ولی الله نانواکناری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: مسوولان کشور و به ویژه فرماندهان سپاه بارها تاکید کرده اند که امنیت مردم خط قرمز ما است و در این حوزه با احدی تعارف و شوخی نداریم.

وی افزود: امنیت مرزهای کشور یکی از اولویت های اصلی نیروهای نظامی و اطلاعاتی  و امنیتی است و خوشبختانه شاهد هستیم که نیروهای نظامی و اطلاعاتی به ویژه سپاه در این حوزه جانفشانی های بسیاری انجام داده است.

نماینده مردم بابلسر در خانه ملت با اشاره به حمله به پایگاه مرزی سپاه در منطقه میرجاوه تصریح کرد: منتظر ارسال گزارش های رسمی از سوی مقامات مسوول در خصوص حمله به پایگاه مرزی سپاه در میرجاوه هستیم و به طور قطع در نخستین جلسه کمیسیون امنیت ملی، ابعاد این حادثه را مانند حادثه تروریستی اهواز با دقت بررسی کرده و نتایج را هم به مردم اعلام خواهیم کرد.

پاکستان مسوولیت هایی که بر عهده دارد را بپذیرد

نانواکناری با تاکید بر اینکه حادثه فوق در منطقه صفر مرزی ایران – پاکستان رخ داده است، گفت: بر اساس نخستین اخبار واصله، تروریست ها از مرزهای پاکستان وارد شده و پس از گروگانگیری به پاکستان گریخته اند.

وی ادامه داد: دولت و نیروهای نظامی و انتظامی پاکستان باید مسوولیت هایی که بر عهده دارند را بپذیرند و نمی توانند از زیر بار این مسوولیت شانه خالی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: ایران همواره تلاش کرده تا مرزهای خود را با همسایگان امن کند، اما قرار نیست که یک طرف از زیر بار مسوولیت شانه خالی کرده و طرف مقابل تمام مسوولیت سنگین حوزه را بر عهده گیرد.

نانواکناری اظهار داشت: بنابراین از وزارت خارجه نیز می خواهیم که از تمام ابزارهایی که در اختیار دارد، برای فشار بر حاکمیت پاکستان جهت ارتقاء ضریب امنیتی مرزهای خود با ایران استفاده کرده و این موضوع را هم با جدیت پیگیری می کنیم.

نظر نانواکناری درباره حمله به پایگاه مرزی سپاه در میرجاوه

گوشمالی سخت تر از حادثه تروریستی اهواز در راه است

وی افزود: به هر حال یک اتفاق ناگوار رخ داده و ایران در تمام موارد مشابه ثابت کرده که با احدی تعارف و شوخی ندارد و برای حفظ جان مردم خود، خط قرمزی قائل است.

نانواکناری درپایان تاکید کرد: بنابراین گوشمالی سخت تر از حادثه تروریستی اهواز برای تروریست ها و گروگانگیران حادثه حمله به پایگاه مرزی سپاه در میرجاوه پیش بینی می شود و این پیش بینی قطعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه