English

با شعار توسعه درون زا، مردم سالاری اجتماعی و همبستگی ملی؛

نهمین کنگره سراسری حزب اراده ملت ایران برگزار می شود

مدیر روابط عمومی حزب اراده ملت اعلام کرد: نهمین کنگره سراسری حزب اراده ملت با شعار توسعه درون زا ، مردم سالاری اجتماعی و همبستگی ملی برگزار می شود.

نهمین کنگره سراسری حزب اراده ملت ایران برگزار می شود

پیام فیض در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری موج، اظهار داشت: نهمین کنگره سراسری حزب اراده ملت ایران روز جمعه 27 مهر در دو بخش عمومی و اختصاصی در محل کانون توحید تهران برگزار می شود.

وی افزود: بخش عمومی این مراسم که از ساعت 9 الی 12 به طول می انجامد، 5 سخنران در 4 حوزه به ایراد سخنرانی می پردازند که در بخش سیاسی دکتر محمود صادقی و خانم اعظم طالقانی، بخش اقتصادی دکتر حسین راغفر، بخش محیط زیست محمد درویش، بخش بین الملل دکتر داوود هرمیداس باوند سخنرانان اصلی و ویژه مراسم هستند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: شعار این کنگره توسعه درون زا، مردم سالاری اجتماعی و همبستگی ملی انتخاب شده است.

به گفته فیض در قسمت اختصاصی که از ساعت 13 الی 15 و فقط با حضور اعضای حزب برگزار خواهد شد، دو برنامه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: دستور نخست تقدیر از شعب برتر حزب در سراسر کشور و دستور دوم انتخابات ترمیم اعضای شورای مرکزی است.

مدیر روابط عمومی حزب اراده ملت تصریح کرد: اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران هر سه سال یکبار به طور کلی انتخاب می شوند، اما از آنجایی که کنگره سالانه برگزار می شود، اعضایی که سه جلسه غیبت غیر موجه داشته باشند از شورای مرکزی حذف می شوند.

فیض گفت: بنابراین در نهمین دوره کنگره حزب اراده ملت سه عضو شورای مرکزی و یک بازرس شورای مرکزی طی انتخابات با حضور اعضا انتخاب می گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه