English

وزیر کشور:

امسال ظرفیت ها و امکانات بهتری برای اربعین پیش بینی شده است

وزیر کشور گفت: اقدامات خوبی در سال جاری در حوزه های زیر ساختی، خدماتی، امنیت و حمل و نقل صورت گرفته است و ظرفیت ها و امکانات بهتر از سال قبل پیش بینی شده است.

امسال ظرفیت ها و امکانات بهتری برای اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز (سه‌شنبه) در ورود به استان ایلام به منظور بازدید از مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این سفر بازدید از مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، تلاش‌ها و زحماتی است که در این منطقه برای خدمت به زوار آقا اباعبدالله الحسین(ع) انجام شده است.

وی با قدردانی و تشکر از مسئولان جهت فراهم کردن امکانات مناسب در این گذرگاه مرزی برای زائران افزود: اگر مشکلات،مسائل و موضوعاتی وجود دارد که باید پیگیری شود، هم در دولت و هم در ستاد اربعین این موضوعات را مطرح و پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم ان شاء الله نسبت به رفع مشکلات و مسائل اقدام کنیم.

وزیر کشور تاکید کرد: بر اساس گزارش هایی که تا کنون ارائه شده، اقدامات خوبی در سال جاری در حوزه های زیر ساختی، خدماتی، امنیت و حمل و نقل صورت گرفته است و ظرفیت ها و امکانات بهتر از سال قبل پیش بینی شده است.

رحمانی فضلی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم بستر و زمینه مناسبی را مهیا کنیم تا زوار آقا ابا عبد الله الحسین با راحتی و امنیت و با خیال راحت بتوانند به زیارتشان بروند و دعا گوی ما باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه