English

نماینده اهواز در مجلس به موج خبر داد؛

استیضاح وزیر کشور به دلیل حادثه تروریستی اهواز/ ضعف نیروهای انتظامی و وزارت کشور در این حادثه محرز است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اصلی ترین موارد استیضاح وزیر کشور مربوط به حادثه تروریستی اهواز است.

استیضاح وزیر کشور به دلیل حادثه تروریستی اهواز/ ضعف نیروهای انتظامی و وزارت کشور در این حادثه محرز است

علی ساری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج درباره آخرین پیگیری ها در مورد حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: این حادثه در شورای عالی امنیت ملی کشور، مجلس و کمیسیون امنیت ملی بررسی و ابعاد مختلف آن مشخص گردید.

وی افزود: ایرادی که بیشتر در حادثه تروریستی اهواز نمود داشت، مربوط به حوزه رینگ دوم امنیتی است که مسوولیت حفاظت از آن با نیروهای انتظامی بود. متاسفانه ضعف در ساختار وزارت کشور خیلی محرز بود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به همین دلیل تعدادی از نمایندگان طرح استیضاح وزیر کشور را تقدیم هیات رییسه مجلس کرده و هیات رییسه نیز طرح فوق را به کمیسیون امور داخلی و شوراها ارجاع داده است.

ساری ادامه داد: قرار است در نخستین روز کاری کمیسیون ها که یکشنبه دو هفته بعد است، این استیضاح در کمیسیون شوراها بررسی شود.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا صحت دارد تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در رژه اهواز به دلیل برخی اهمال کاری ها دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفته اند، بدون تکذیب این شایعه گفت: در این زمینه باید ستاد کل نیروهای مسلح اظهار نظر کند و آنچه که آنها اعلام می کنند، به طور قطع موثق تر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه