English

وزیر خارجه عمان:

صدور روادید برای شهروندان عمانی مسافر ایران لغو شد

وزارت امورخارجه عمان اعلام کرد که از این پس شهروندان این کشور می‌توانند بدون اخذ روادید به ایران سفر کنند.

صدور روادید برای شهروندان عمانی مسافر ایران لغو شد

به گزارش خبرگزاری موج به نوشته روزنامه مسقط دیلی،  وزارت امورخارجه عمان با انتشار یک پست  در صفحه توئیتر رسمی خود اعلام کرد: با توجه به روابط حسنه میان دو کشور، مراجع مربوطه جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفته‌اند به طور یک جانبه اخذ روادید ورود به عمان را برای شهروندان این کشور لغو کنند.

 وزارت امورخارجه عمان  همچنین تصریح کرد که گذرنامه‌های شهروندان این کشور هنگام ورود یا خروج از ایران ممهور نخواهد شد. این تصمیم از تاریخ دوم اکتبر (دهم مهرماه) اجرایی شده است.

 پلیس سلطنتی عمان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که علاوه بر شهروندان جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چین در فهرست کشورهایی قرار گرفته‌اند که برای ورود به عمان به عنوان گردشگر از تسهیلات جدید صدور روادید  بهره مند می‌شوند.

همچنین سفیر ایران در عمان اول مهرماه اعلام کرد که هیات وزیران مقررات لغو روادید یک طرفه برای ورود اتباع عمان به ایران را ابلاغ کرد.

محمدرضا نوری شاهرودی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: هیات وزیران مقررات لغو روادید یک طرفه برای ورود اتباع عمان به ایران را ابلاغ کرده و قرار است تا 10 روز آینده اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه