English

عارف:

نباید به دنبال مچ گیری باشیم/ نیروی انتظامی باید پیشتاز در تامین امنیت و حفظ امنیت باشد

رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: جهت گیری و نوع نگاه فرهنگی نیروی انتظامی در جهت کاهش آسیب‌ها در راستای ارتقا امنیت بسیار ارزشمند است، همچنین این نوع نگاه فرهنگی نیز نگاهی مناسب است؛ زیرا ما نباید به دنبال مچ گیری باشیم.

نباید به دنبال مچ گیری باشیم/ نیروی انتظامی باید پیشتاز در تامین امنیت و حفظ امنیت باشد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد رضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس به همراه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته ناجا از ستاد فرماندهی پلیس تهران بازدید کردند. وی در این بازدید با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: با مقایسه آمارهای پلیس نسبت به ماه‌های قبل تایید می‌کنم که وقوع جرم‌ها کاهش پیدا کرده و امنیت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: جهت گیری و نوع نگاه فرهنگی نیروی انتظامی در جهت کاهش آسیب‌ها در راستای ارتقا امنیت بسیار ارزشمند است، همچنین این نوع نگاه فرهنگی نیز نگاهی مناسب است؛ زیرا ما نباید به دنبال مچ گیری بلکه باید با برنامه‌ریزی به دنبال کاهش جرم و آسیب و .. باشیم.

عارف افزود: انقلاب ما نیز یک انقلاب فرهنگی بود و انتظار ما نیز همین مسئله است که با همین نگاه رو به جلو حرکت کنیم و در این راستا همکاری های لازم با نیروی انتظامی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید پیشتاز در تامین امنیت و حفظ امنیت باشد گفت: اکنون آسیب‌های اجتماعی مسئله‌ای بسیار مهم در کشور ماست. آمار آسیب‌ های اجتماعی در کشور اسلامی ما و در دهه پنجم انقلاب بدین شکل است و قطعا باید با عزم ملی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: تلاش‌های نیروی انتظامی از سال گذشته بسیار موفقیت آمیز بوده است و ما در این راستا صمیمانه از فعالیت‌های نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم و تدابیری که در پیش گرفته‌اند برای ما بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه