English

عضو کمیسیون عمران مجلس:

شاهد شکسته شدن حباب قیمت ارز و سکه هستیم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر فضای بازار به نحوی است که شاهد شکسته شدن حباب قیمت ارز و سکه هستیم.

شاهد شکسته شدن حباب قیمت ارز و سکه هستیم

محمدمهدی افتخاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: از ابتدای ایجاد بحران در بازار ارز و سکه، بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که افزایش قیمت ها تا این حد، یک حباب کاذب است.

وی افزود: در همان زمان نیز کارشناسان اعلام کردند که عده ای سودجو در بازار ارز و سکه ورود پیدا کرده و به دنبال منافع شخصی هستند و به زودی شرایط بازار از بحران خارج شده و به روال عادی باز می گردد.

نماینده مردم فومن در خانه ملت تصریح کرد: معلوم بود که نوسان در بازار ارز و سکه منطقی نیست و یک نوسان کاذب و تحمیلی به بازار است.

افتخاری گفت: پشت پرده این نوسانات باید از سوی مسوولان بررسی و با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد. همانطور که شاهد هستیم دستگاه قضایی ورود خوبی در موضوع داشته و با اخلال گران بازار سکه و ارز برخورد قاطع را در دستور کاری خود قرار داده است.

نظر افتخاری درباره کاهش قیمت ارز

وی بیان داشت: خوشبختانه شاهد ورود خوب دولت و بانک مرکزی به بازار ارز بودیم و طرح هایی در این حوزه مصوب و به اجرا گذاشته شد که نتایج آن را در روزهای اخیر شاهد بودیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: البته ممکن است بار دیگر اخلال در بازار را شاهد باشیم، چرا که شرایط اقتصاد کشور حساس است و دشمنان نیز بیکار ننشسته و هر روز برای ما توطئه می کنند.

افتخاری ادامه داد: انتظار از مردم این است که فریب قیمت های کاذب را نخورند و همانطور که امروز شاهد شکسته شدن حباب کاذب قیمت ارز و سکه هستیم، اگر بار دیگر افزایش غیر منطقی در بازار حاکم شود، این افزایش نیز زودگذر خواهد بود.

افتخاری در پایان تاکید کرد: در شرایط حساس اقتصادی، دولت باید با برنامه ریزی و داشتن تدبیر ویژه به طور مرتب اوضاع اقتصادی و بازار را رصد کرده و برای هرگونه اخلال و یا حادثه ای، تدبیر و برنامه ویژه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی