English

نعمتی در جمع خبرنگاران:

کسانی که در بروز حادثه تروریستی اهواز دچار قصور شده بودند عذرخواهی کردند/مقصرین به دادگاه معرفی شدند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با تعدادی از مقصرین حادثه تروریستی اهواز برخورد شده و تعدادی از مقصرین به دادگاه معرفی شدند و مجموعه کسانی که در بروز این حادثه تروریستی دچار قصور شده بودند عذرخواهی کردند.

کسانی که در بروز حادثه تروریستی اهواز دچار قصور شده بودند عذرخواهی کردند/مقصرین به دادگاه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات نشست غیرعلنی امروز پارلمان، گفت: در این جلسه غیرعلنی حادثه تروریستی اهواز با حضور مسئول حفاظت ستاد کل فرماندهی معظم کل قوا، وزیر اطلاعات، وزیر کشور، مدیرکل اطلاعات خوزستان و استانداران بررسی شد.

نعمتی با اشاره به اینکه همچنین نمایندگان و برخی نمایندگان خوزستان نیز به قید قرعه مسائل خود را مطرح کردند، تأکید کرد: با توجه به فضایی که وجود داشته قصور در این حادثه قطعی است در همین راستا با تعدادی از مقصرین حادثه برخورد شده و تعدادی از مقصرین به دادگاه معرفی شدند و مجموعه کسانی که در بروز این حادثه تروریستی دچار قصور شده بودند عذرخواهی کردند.

سخنگوی هیئت رئیسه تصریح کرد: با توجه به فضای کشور و اینکه گروه‌های مختلف تکفیری در عراق، سوریه و  اطراف کشور وجود دارند، نباید منافذی وجود داشته باشد و لازم است تا برخورد جدی‌تری صورت بگیرد.

وی گفت: نهایتا قرار شد تا وزیر کشور گزارش مفصلی را درباره این حادثه به صورت جمع بندی شده به مسئولان مربوطه و مجلس ارائه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه