English

نماینده تبریز در گفتگو با موج؛

رییس جمهور به خوبی توطئه های آمریکا را برای جهانیان فاش کرد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهوری نطق ارزشمندی در سازمان ملل داشت و توانست به خوبی توطئه های آمریکا را برای جهانیان فاش کند.

رییس جمهور به خوبی توطئه های آمریکا را برای جهانیان فاش کرد

محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، با اشاره به رفتار ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل و اینکه ایران باید چه رویکردی را برای پاسخگویی به ترامپ داشته باشد، گفت: ما از سازمان ملل هیچ انتظاری نداریم، چرا که تجربه نشان داده است این سازمان خارج از اراده آمریکا هیچگاه عمل نکرده است.

وی افزود: البته مجمع عمومی سازمان ملل تریبونی است، برای اعلام نظرات و دیدگاه و سیاست های کلان کشورها و ما باید از این فرصت برای تبیین دیدگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران به خوبی استفاده کنیم.

نماینده مردم تبریز در خانه ملت تصریح کرد: همچنین می توان از این فرصت برای جلب افکار عمومی جهان و آگاه سازی جهانیان از توطئه های دشمنان به خوبی بهره برد.

سعیدی گفت: به نظرم رییس جمهوری توانست به خوبی از این فرصت برای بیان دیدگاه های نظام ما و همچنین عهدشکنی و پیمان شکنی و دشمنی آمریکا با ملت ایران استفاده کند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها با زورگویی و یکجانبه گرایی می خواهند مسائلی را به ملت ها تحمیل کنند و رییس جمهوری توانست جهان را از این توطئه آگاه سازد.

 

می دانیم شورای امنیت هیچ زمانی به نفع ما رای نخواهد داد

این نماینده مجلس با اشاره به در پیش بودن جلسه شورای امنیت سازمان ملل اظهار داشت: ترامپ می خواهد حداکثر بهره برداری را از جلسه شورای امنیت برای دستیابی به منافع نامشروع کشورش علیه ملت ایران داشته باشد.

سعیدی افزود: ما نیز باید حداکثر تلاش خود را برای اثبات حقانیت ایران به کار بندیم. اگر چه می دانیم شورای امنیت هیچ زمانی به نفع ما رای نخواهد داد.

وی تصریح کرد: باید مواضع بر حق ملت و دولت ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل مطرح شود. اما نباید شخص رییس جمهور در جلسه حاضر بوده و باید یک سطح پایین تر از رییس جمهور در این نشست نماینده داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی