English

گزارش اختصاصی موج از ابعاد حادثه تروریستی اهواز؛

تروریست های اهواز به مجروحان تیر خلاص می زدند

با بررسی ابعاد حادثه تروریستی اهواز مشخص می شود که تروریست ها به هیچ اصول انسانی پایبند نبوده و حتی به برخی از مجروحان تیر خلاص زده اند.

تروریست های اهواز به مجروحان تیر خلاص می زدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، شب گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جلسه ای با حضور بیش از 90 نماینده مجلس برگزار کرد که طی آن برخی از مسوولان ارشد کشوری و لشکری برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی اهواز حضور داشتند.

شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که ابعاد حادثه تروریستی اهواز بسیار دردناک است و در این جلسه فیلمی برای نمایندگان به نمایش گذاشته شده که بسیاری از آنها را با متاثر و متاسف تر کرده است.

حتی شنیده شده است که برخی از نمایندگان با دیدگان اشکبار  این فیلم ها را نگاه می کردند.

در همین ارتباط علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی موج اظهار داشت: در جلسه شب گذشته کمیسیون از دستگاه های مختلف از جمله وزیر اطلاعات، وزیر کشور، فرمانده نیروی زمینی ارتش، مسوولان استان خوزستان و جمعی از نمایندگان حضور داشتند.

وی افزود: در جلسه فوق ابعاد مختلف حادثه تروریستی اهواز مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت افزایش همکاری دستگاه های متولی برگزاری چنین مراسم هایی تاکید شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در این جلسه با تاکید بر عزم بسیار جدی ایران برای مقابله با تروریسم، مقرر شد که دستگاه ها تلاش ویژه ای برای تامین امنیت مرزها و مبارزه با تروریست های جنایتکار داشته باشند.

نجفی خوشرودی گفت: همچنین بر توسعه اقتصادی و اجتماعی استان خوزستان مورد تاکید ویژه نمایندگان قرار گرفت تا زمینه ای برای اینگونه رفتارهای غیر انسانی ایجاد نشده و بهانه به دست دشمنان نیافتد.

تروریست ها در حادثه تروریستی اهواز پس از به هلاکت رسیدن
تروریست های به هلاکت رسیده

 

موضوع برگزاری رژه در جلسه شورای تامین استان خوزستان مطرح شده بود

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برخی مطالب مبنی بر اینکه برگزاری رژه در جلسه شورای تامین استان خوزستان مطرح نشده بود؟ صحت دارد گفت: این موضوع صحت ندارد. جلسه شورای تامین استان خوزستان برگزار شده بود و صورت جلسه نیز تهیه شده و استاندار خوزستان این صورت جلسه و مدارک را در کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد.

نجفی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا پروتکل های مربوط به برگزاری رژه که از سوی نیروهای مسلح تدوین و تصویب شده، در رژه اهواز رعایت شده بود؟ گفت: بر اساس آنچه که به ما گزارش دادند، این پروتکل رعایت شده است. البته ممکن است در هماهنگی ها ایراداتی وجود داشته باشد.

وی در خصوص فیلم منتشر شده از حادثه تروریستی اهواز در جلسه کمیسیون امنیت ملی نیز گفت: قرار شد این موضوع هفته آینده در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی بیشتر بررسی شود و پس از آن گزارش کاملی را ارائه خواهیم داد.

نجفی خوشرودی در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که تروریست ها به برخی از مجروحان این حادثه تیر خلاص شلیک کرده و آنها را به شهادت رسانده اند؟ گفت: تیر خلاص هم می زدند. من در فیلم دیدم.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه