English

دبیر کل حزب اراده ملت در گفتگو با موج؛

حادثه تروریستی اهواز تروریست خوب و بد را معنی کرد

دبیر کل حزب اراده ملت گفت: حادثه تروریستی اهواز تروریست خوب و بد را بار دیگر معنی کرد.

حادثه تروریستی اهواز تروریست خوب و بد را معنی کرد

احمد حکیمی پور در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری موج، با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: متاسفانه بار دیگر خون تعدادی از هموطنان بیگناه ما به دست آلوده تروریست ها بر زمین ریخته شد.

وی افزود: حادثه تروریستی اهواز نشان داد که دشمنان ایران به اندازه ای حقیر و ذلیل هستند که توان رویارویی مستقیم با ملت ما را ندارند و به همین دلیل از پشت سر و به روی زنان و کودکان و افراد بی دفاع شلیک می کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: تروریست ها نام خود را ایرانی می گذارند، اما در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز شاهد بودیم که ملت ما فاصله خود را تروریست ها همواره حفظ کرده و آنها هیچ وجه مشترکی با مردم ایران ندارند.

حکیمی پور با انتقاد از رفتار دوگانه مجامع بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر در غرب گفت: تکلیف کاخ سفیدنشین ها و رژیم صهیونیستی و حکومت های دست نشانده منطقه ای معلوم است، گلایه ما از مجامع بین المللی و کشورهای اروپایی است که یا در برابر این حادثه دردناک سکوت کرده و یا در رسانه های خود از به کار بردن عنوان تروریست برای جنایتکاران حادثه اهواز خودداری می کنند.

نظر حکیمی پور درباره حادثه تروریستی اهواز

وی بیان داشت: حادثه تروریستی اهواز بار دیگر عنوان تروریست خوب و بد را معنی کرد. به عبارتی اگر یک اقدام تروریستی به نفع غربی ها باشد، از آن دفاع کرده و اگر این کار به ضرر منافع آنها تمام شود، با شدت آن را محکوم می کنند.

دبیر کل حزب اراده ملت تصریح کرد: امروز که ما شرایط منطقه و جهان را می بینیم، بار دیگر ضرورت اتحاد و همدلی و وحدت را درک می کنیم و باید بدانیم که اگر متحد نبوده و زمینه اصلاح مشکلات را در داخل فراهم نکنیم، خارجی ها به فکر ما نخواهند بود.

حکیمی پور در پایان با تقدیر از مردم فداکار استان خوزستان گفت: مردم خوزستان اعم از فارس و لر و عرب و شیعه و سنی همواره در صف نخست دفاع از ایران بوده اند و لایق آن هستند که بهترین خدمات رسانی از سوی دولت به آنها انجام شود و امیدواریم دولت و دستگاه های مسوول بیش از گذشته برای رفع مشکلات مردم فداکار خوزستان تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه