English

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر درباره حادثه تروریستی اهواز سکوت کرده اند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر درباره حادثه تروریستی اهواز سکوت کرده و همین امر نشانه رفتار دوگانه آنها است.

مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر درباره حادثه تروریستی اهواز سکوت کرده اند

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد یک حرکت بزدلانه و ناجوانمردانه از سوی تروریست هایی بودیم که به طور کامل از سوی آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و کشورهای مرتجع منطقه ای حمایت می شوند.

وی افزود: در حادثه تروریستی اهواز تعدادی از جوانان میهن و تعدادی زن و کودک بیگناه به شهادت رسیدند و ملت ایران بار دیگر با خنجر تروریست ها عزادار شد.

نماینده مردم ورامین در خانه ملت تصریح کرد: در کنار محکوم بودن این حرکت تروریستی دو موضوع بسیار دردناک تر بود. موضوع نخست مربوط به موضع گیری عده ای فریب خورده در داخل است که به جای پرداختن به اصل ماجرا، مسائل فرعی را مطرح کرده و به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند.

نقوی حسینی گفت: موضوع دوم مربوط به سکوت شرم آور کشورها و مجامع بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر است. آنها نه تنها حادثه تروریستی اهواز را محکوم نکردند، بلکه با تروریست ها هم صدا شدند و دیدیم که با تروریست ها مصاحبه کرده و آنها را مدافعان آزادی نامیدند.

وی تاکید کرد: این رفتار دوگانه بسیار شرم آور است و بار دیگر رویکرد دوگانه غربی ها و مدعیان دفاع از حقوق بشر را نشان داد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: ترور تحت هر شرایط و در هر زمان و مکانی محکوم است. اما وقتی می بینیم برای چاقو خوردن یک نفر در خیابان های پاریس جنجال رسانه ای می شود و در مقابل شهادت 25 ایرانی و مجروح شدن 60 نفر را حتی در خبرها اعلام نمی کنند، به رفتار دوگانه و بی شرمانه غربی ها بیش از هر زمان دیگری پی می بریم.

نقوی حسینی در پایان گفت: کسانی امید به خارج از کشور بسته اند، باید از این حوادث درس گرفته و بدانند غربی ها و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر، کوچک ترین ارزشی برای جان انسان های بیگناه قائل نبوده و هرگز سربلندی و موفقیت ملت ایران را نمی خواهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه