English

حجت الاسلام مروی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز:

امروز فرزندان پلید ابوسفیان ادامه همان جریان گمراه و ضد بشریت هستند

نماینده مقام معظم رهبری در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: امروز فرزندان پلید ابوسفیان ادامه همان جریان گمراه و ضدبشریت هستند.

امروز فرزندان پلید ابوسفیان ادامه همان جریان گمراه و ضد بشریت هستند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام احمد مروی نماینده مقام معظم رهبری در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: به عنوان نماینده مقام معظم رهبری، مراتب سلام گرم و تسلیت ایشان را به مردم عزیز و عزادار خوزستان ابلاغ می‌کنم. مطمئنم اگر محدودیت‌ها و معذوریت‌هایی که مقام معظم رهبری ناگزیر به قبول و تمکین آن هستند، وجود نداشت، ایشان شخصا در این مراسم حضور پیدا می‌کردند. هرچند که جسم شریف آقا در این مراسم حضور ندارد، اما ذهن و قلب پاک و رئوف ایشان همواره با مردم عزیز و خصوصا با خانواده های داغدار این حادثه است.

وی اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم که شب گذشته به همراه نماینده ولی فقیه در خوزستان به ملاقات جمعی از مجروحان حمله تروریستی اهواز برویم و مراتب سلام مقام معظم رهبری را به آن عزیزان ابلاغ کنیم. همزمانی جنایت تروریستی در اهواز با دو حادثه قابل توجه و تامل است. این همزمانی‌ها به صورت اتفاقی و تصادفی نبود. همزمانی این حادثه جنایت‌بار با سومین روز شهادت امام حسین(ع) و اولین روز هفته دفاع مقدس قابل تحلیل است. این مساله نشان می‌دهد که فرزندان پلید ابوسفیان و یزیدیان زمان می‌خواستند با این حرکت کور و خونبار، انتقام عشق مردم به اهل بیت عصمت و طهارت را از رهروان راه اباعبدالله(ع) بگیرند.

وی ادامه داد: کسانی که در این حادثه به فیض شهادت نائل شدند، تقاص طرفداری، عشق و محبت به امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر(ص) را پس دادند و کسانی که به این حادثه خونبار دست زدند، همان فرزندان پلید ابوسفیان هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: امروز فرزندان پلید ابوسفیان ادامه همان جریان گمراه و ضدبشریت هستند. دشمنان باید بدانند که امروز این خون های پاک موجب تقویت، گستردگی و تعمیق جریان انقلابی و اسلام ناب محمدی خواهند شد. دشمنان می‌خواهند نور خورشید و نور انقلاب اسلامی را با فوت دهان خاموش کنند اما نمی‌دانند اگر کسی برابر خورشید قرار بگیرد و به دنبال خاموش کردن آن با فوت دهان باشد، جز ابلهی و دیوانگی کاری از آن سر نزده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه