English

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با موج؛

صحبتی مبنی بر تغییر وزیر راه نشنیده ایم/ وزیر راه فردا در جلسه کمیسیون عمران حاضر می شود

به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر تغییر عباس آخوندی وزیر راه پیش از برگزاری استیضاح، عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که هیچ مطلبی در این زمینه نشنیده و وی باید در جلسه فردای کمیسیون حضور یابد.

صحبتی مبنی بر تغییر وزیر راه نشنیده ایم/ وزیر راه فردا در جلسه کمیسیون عمران حاضر می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، شایعاتی در فضای مجازی دست به دست می شود مبنی بر اینکه دولت در نظر دارد تا عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را پیش از برگزاری جلسه استیضاح تغییر داده و اکبر ترکان را به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی کند.

به همین منظور خبرنگار پارلمانی موج با برخی از نمایندگان عضو کمیسیون عمران تماس گرفته که آنها از جمله مجید کیان پور و سیدکمال الدین شهریاری از موضوع اظهار بی اطلاعی کردند.

در همین رابطه شهریاری نماینده دشتی و تنگستان اظهار داشت: چنین موضوعی را نشنیدم. حتی عصر روز گذشته در جلسه کمیسیون عمران برخی از نمایندگان با آقای آخوندی صحبت کردند و مقرر شد که وی برای پاسخگویی به طراحان استیضاح وزیر راه در جلسه روز سه شنبه کمیسیون حضور یابد.

وی تصریح کرد: بنابراین تصور می کنم با توجه به عدم حضور رییس جمهوری در کشور، این موضوع شایعه باشد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در خانه ملت افزود: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی فردا باید در جلسه کمیسیون عمران برای پاسخگویی به طراحان استیضاح حضور یابد و وی نیز آمادگی خود را برای این منظور اعلام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه