English

گروه تروریستی داعش هم مسئولیت حمله تروریستی به اهواز را بر عهده گرفت

​در حالی که گروهک «الاحوازیه» مسئولیت حمله تروریستی اهواز را بر عهده گرفته است، منبع رسانه‌ای وابسته به گروه تروریستی داعش نیز مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفت.

گروه تروریستی داعش هم مسئولیت حمله تروریستی به اهواز را بر عهده گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، گروه رسانه‌ای موسوم به «اعماق» وابسته به گروه تروریستی-تکفیری داعش در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، مسئولیت حادثه تروریستی اهواز را بر عهده گرفت. 

در حالی که «یعقوب حر تُستری» سخنگوی گروهک تروریستی الاهوازیه مسئولیت حمله به مراسم رژه امروز (شنبه) در شهر اهواز را برعهده گرفت و در گفت‌وگو با خبرگزاری «رویترز» گفته است، حمله امروز به مراسم رژه در شهر اهواز کار این گروهک بوده است، «اعماق» رسانه وابسته به داعش اعلام کرد که نیروهای داعش این حمله را انجام داده‌اند.

اعماق در کانال تلگرامی خود نوشت: «یک منبع امنیتی گفت، "انغماسی‌های" دولت اسلامی [نیروهای ویژه داعش] به تجمع نیروهای ایرانی در شهر اهواز در جنوب ایران حمله کردند». 

نکته جالب توجه در خبر «اعماق» این است که مدعی شده، رئیس جمهوری ایران در تجمع نظامیان ایرانی حضور داشته است. اعماق نوشت: انغماسی‌های دولت اسلامی به یک تجمع نیروهای ایرانی در اهواز در جنوب ایران هنگام حضور رئیس جمهوری ایران حمله کردند.

روشن نیست چرا رسانه داعش مطلع نیست که همزمان با این اتفاق، حسن روحانی رئیس جمهور ایران در مراسم مشابه در تهران در حال سخنرانی بود. 

برخی رسانه‌های غربی و عربی نیز در گزارش خود از این حادثه، از ذکر توصیف «تروریستی» برای حمله اهواز خودداری کرده‌اند. 

صبح شنبه در جریان برگزاری مراسم رژه در سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس در شهر اهواز، چند عضو مسلح وابسته به گروهک «الاحوازیه» که گفته شد، از قبل در پارک نزدیک به محل مراسم کمین کرده بودند، با تیراندزای به سوی مردم و نیروهای نظامی ۲۴ نفر را به شهادت رسانده و حدود ۶۰ نفر دیگر را زخمی کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه