English

سردار نقدی:

امروز ایران مقتدرانه پیش می رود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی مقتدرانه پیش می رود، اعلام کرد: دشمنان تلاش می کنند نارسایی ها و مشکلات کوچکی که در کشور وجود دارد را بزرگ جلوه دهند و فساد را جاری در همه سیستم نظام جلوه دهند و این جرم و ناهنجاری ها را به اسلام و انقلاب نسبت دهند.

امروز ایران مقتدرانه پیش می رود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد رضا نقدی  معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در همایش تبیین و گفتمان سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تمام انقلاب هایی که طی چند قرن اخیر رخ دادند همچون بلشویک روسیه و مائو چین، هیچکدام با آرمان های اولیه خود به چهلمین سال پیروزی نرسیدند.

وی ادامه داد: پس از مرگ رهبران این انقلاب ها کشورهایشان به دست مخالفان می افتادند، درحالیکه انقلاب اسلامی با رحلت امام راحل(ره) توسط رهبر و مردمی اداره می شود که به تمام اندیشه ها و اصول اولیه انقلاب پایبند بوده و خود را از پیروان امام(ره) می دانند.

معاون سپاه پاسداران با بیان اینکه سنگرهای کلیدی دنیا توسط این انقلاب مرتبا درحال فتح شدن است، گفت: این انقلاب مسیری روشن پیش رو دارد، اما دشمنان در عالم مجازی می خواهند طوری نشان دهند که انقلاب به پایان راه رسیده، لذا در این شرایط وظیفه مروجان انقلاب و هادیان سیاسی روشنگری است.

وی به شکست های زنجیره ای آمریکا از انقلاب ایران طی یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها عراق و سوریه را با داعش و تکفیری ها اشغال کردند، اما شکست خوردند و عقب رانده شدند و نیروهای مقاومت توانستند در مرزهای عراق، سوریه و فلسطین مستقر شوند.

نقدی اضافه کرد: اتصال مرزهای ایران و جبهه شرقی امت اسلامی که همواره متراکم از نیروهای پرشور انقلابی ومدافعان سرسخت ایران بوده به مرزهای فلسطین از جمله کابوس های آمریکا و رژیم صهیونیستی است، لذا پس از سقوط صدام جهت ایجاد مانعی بین ما و مرزهای فلسطین نقشه هایی همچون طرح ریزی موضوع استقلال کردستان و تلاش برای تشکیل یک اسرائیل جدید در این منطقه تدارک دیدند تا مانع رسیدن پای ایران به مرزهای فلسطین شوند که شکست خوردند.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های آنان گروگان گیری نخست وزیر لبنان در سعودی بود تا از این طریق بتوانند در این کشور علیه حزب الله کودتا و جنگ داخلی بین شیعه و سنی راه بیندازند، اما رسوایی بزرگی برای آنان بوجود آمد و مردم لبنان با انسجام بیشتر در انتخابات با اکثریت آرا به حزب الله رای داده و سیلی محکمی به گوش استکبار زدند.

معاون سپاه پاسداران به دیگر اقدامات آمریکایی‌ها و استکبار جهانی همچون کودتا علیه انقلاب یمن، انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس، تلاش برای معرفی ایران به عنوان تهدید اصلی دنیای اسلام و شکل گیری نهضت مقاومت در فلسطین اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها به دلیل وحشتی که از ایران دارند، برای مقابله با این نهضت و ایران هر روز دست به کشتارهای وحشیانه ای می زنند.

وی عنوان کرد: آمریکایی ها زمستان گذشته در تلاش بودند تا در ایران آشوب به پاکنند، اما در هر شهری که جمعیت کوچکی آشوب می کرد، جمعیتی صدبرابری درحمایت از انقلاب به خیابان ها می آمدند.

نقدی با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی مقتدرانه پیش می رود، اعلام کرد: دشمنان تلاش می کنند نارسایی ها و مشکلات کوچکی که در کشور وجود دارد را بزرگ جلوه دهند و فساد را جاری در همه سیستم نظام جلوه دهند و این جرم و ناهنجاری ها را به اسلام و انقلاب نسبت دهند.

وی توضیح داد: اگر مجرمی را در کشور تحت تعقیب قرار دهیم آن راسیاسی می کنند و اگر با فساد مبارزه کنیم آن را عیب نظام می دانند.

معاون سپاه پاسداران باتاکید بر اینکه انقلاب ایران سرشار از برکت و خیراتی است که در عالم مجازی عنوان نمی شود، گفت: این انقلاب باعث شد تا مردم مرفه‌تر از گذشته زندگی کنند، در حالیکه در زمان حکومت پهلوی با صادرات روزانه شش میلیون بشکه نفت 70 درصد از مردم ایران در روستاهایی بدون هیچگونه امکانات رفاهی و زیرساختی زندگی می کردند و اکثریت مردم ایران بی سواد و پزشکان ما وارداتی بودند.

وی ادامه  داد: چند هزار سال تاریخ در ایران وجود دارد، اما تنها 2500 سال آن را تاریخ کرده اند، چرا که خواسته اند تاریخ ایران را از زمانی روایت کنند که توسط پادشاه حاکم براین بین ایران و یهود رابطه بود.

نقدی با برشمردن و تشریح واقعیت هایی در خصوص جنایات شاهان تاریخ ایران و استبدادی که بر مردم ایران روا داشتند، گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران را از این سلسله های نکبت بار پادشاهی نجات داد.

وی به بیان برخی ظلم‌های پادشاهی پهلوی برمردم ایران اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی مردم را از ظلم شاهان نجات داد و اختیار کشور را به خود مردم واگذار کرد. به مردم ایران کرامت و شخصیت بخشید تا با رای خود مسئولان کشور را انتخاب کنند. اگر در جایی در آراء خود اشتباه کردیم انقلاب مقصر نیست.

معاون سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اکنون در چهل سالگی انقلاب باید با غرور و سربلندی از آن دفاع کنیم، چرا که نمره انقلاب در این 40سال بیست بوده است.

وی برلزوم روشنگری بیشتر درخصوص دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و افزود: در این کشور هر چقدر به ارزش های انقلاب نزدیک شدیم، موفق بودیم و هر زمان که فاصله گرفتیم آسیب دیدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی