English

نماینده تربت جام در مجلس به موج خبر داد؛

استیضاح وزیر راه اینبار در مجلس رای می آورد/ وزیر راه رابطه مناسبی با مجلس ندارد

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر راه اینبار در مجلس رای می آورد، چرا که این وزارتخانه رابطه مناسبی با مجلس ندارد.

استیضاح وزیر راه اینبار در مجلس رای می آورد/ وزیر راه رابطه مناسبی با مجلس ندارد

جلیل رحیمی جهان‌ آبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: اگر چه مجلس در تعطیلات تابستانی است، اما طراحان استیضاح وزیر راه با جدیت خواسته های مردم را پیگیری کرده و در حال رایزنی برای افزایش امضاها هستند.

وی افزود: تا پیش از تعطیلی مجلس حداقل 55 نفر از نمایندگان این طرح را امضا کرده بودند و با توجه به اینکه وزیر راه رابطه مناسبی با مجلس ندارد، اینبار استیضاح آقای آخوندی در مجلس رای می آورد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: نمایندگان مردم به ویژه در استان های دور افتاده و محروم با مشکلات بسیار زیادی در حوزه وظائف وزارت راه و شهرسازی روبه رو هستند و به طور قطع اینبار استیضاح وزیر راه در مجلس رای می آورد.

رحیمی جهان آبادی گفت: دو بار تاکنون مجلس به آقای آخوندی فرصت داده و یک بار استیضاح وی در صحن علنی رای نیاورد، اما اینبار مشکلات به اندازه افزایش یافته است که نمی توانیم به راحتی از کنار آن عبور کنیم.

وی ادامه داد: هر مشکلی را که با وزارتخانه و شخص وزیر راه مطرح می کنیم، بهانه نداشتن بودجه را مطرح می کنند. امروز شاهد هستیم که بخش زیادی از طرح های مربوط به توسعه راه های کشور معطل مانده و یا تعطیل شده است.

نماینده مردم تربت جام افزود: مدیران اگر یک بار به راه های مرزی کشور سر بزنند، می بینند که مردم با چه مشکلاتی روبه رو هستند و دیگر نمی توان این شرایط را تحمل کرد.

رحیمی جهان آبادی در پاسخ به این پرسش که آیا استیضاح وزیر راه در راستای برخورد با ضعف های اقتصادی دولت انجام می شود، گفت: ما به دنبال سیاسی کردن موضوع نیستیم، بلکه مشکلات مردم را می بینیم و یک بار هم به وزیر فرصت دادیم، اما زمانی که این مشکلات برطرف نشده، نمی توان دیگر به این وضعیت ادامه داد و به طور قطع استیضاح وزیر راه در مجلس رای می آورد

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    استیضاح کنین بره آخه تا کی لابی بازی

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه