English

شمخانی:

راهبرد تحریم‌ های آمریکا راه به جایی نخواهد برد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ملت ما ثابت می کنند همان‌گونه که امروز صدام در تکریت دفن و بغداد در اختیار نیروهای آزادی خواه منطقه است، راهبرد تحریم‌های آمریکا نیز با اتکا به راهکارهای داخلی، منطقه ای و بین‌المللی، راه به جایی نخواهد برد.

راهبرد تحریم‌ های آمریکا راه به جایی نخواهد برد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو درباره تمرکز فشار تحریم‌ های آمریکا بر زندگی روزمره مردم اظهار کرد: مجموعه غرب همان‌گونه که در جریان جنگ تحمیلی با تجهیز متجاوزان به تسلیحات شیمیایی، مردم را با خسارت بزرگی مواجه کرد، هرگز در به کارگیری سخت‌ترین فشارها برای تحمیل اراده خود به مردم که همان تسلیم است تردید نمی‌کند.

وی افزود: ملت ما ثابت می کنند همان‌گونه که امروز صدام در تکریت دفن و بغداد در اختیار نیروهای آزادی خواه منطقه است، راهبرد تحریم‌های آمریکا نیز با اتکا به راهکارهای داخلی، منطقه ای و بین‌المللی، راه به جایی نخواهد برد.

بنا بر گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شمخانی موضوع اقتصاد را موضوعی گره خورده با مقوله امنیت ملی دانست و گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند تا توانمندی‌های کشور را آسیب‌پذیرکند، لذا موضوع اقتصاد موضوعی است که با امنیت ملی گره خورده است.

وی گفت: شورای عالی امنیت ملی همانگونه که در کمیته مقابله با فساد در کنار قوه قضاییه است در اقتصاد نیز هر نقطه ای که دشمن در صدد تضعیف آن است ما در کنار آن خواهیم بود.

دبیرشورای عالی امنیت ملی با اشاره به پیوند صنعت خودرو سازی با مقوله های امنیتی از سال های دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و تلاش این صنعت برای تولید قطعات مورد نیاز صنایع دفاعی گفت: امروز موضوع تحریم خودرو و صنایع، در دستورکار نافرجام تحریم های آمریکایی هاست اما با توجه به توانمندی های صنعت و خودرو سازی در کشور، می توان در شرایط تحریم موضوع تولید خودرویی با پلت فرم ایرانی را در دستور کار قرارداد، موضوعی که چهل سال است که از آن غفلت شده است و این هدف، امکانپذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی