English

دروغ های شاخدار برادر تروریست معدوم ادامه دارد/ جنازه رامین حسین پناهی را به مادرم نشان دادند

برادر رامین حسین پناهی تروریست معدوم، همچنان به دروغ پردازی های خود در شبکه های مجازی و همچنین رسانه های ضد انقلاب ادامه می دهد.

دروغ های شاخدار برادر تروریست معدوم ادامه دارد/ جنازه رامین حسین پناهی را به مادرم نشان دادند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پس از آنکه رامین حسین پناهی از تروریست های وابسته به گروهک های ضد انقلاب به همراه مقادیر زیادی سلاح و حین تیراندازی به سمت مرزبانان ایرانی دستگیر و طی فرایند قانونی محاکمه و اعدام شد، برادر این تروریست معدوم که تلاش داشت با همکاری رسانه های ضد انقلاب وی را فعال سیاسی صلح طلب معرفی کند، اقدام به دروغ پراکنی های متعددی در شبکه های مجازی کرد.

وی ابتدا در توییتی نوشت، رامین حسین پناهی را پس از اعدام در مکان نامعلومی دفن کرده و اجازه ندادند خانواده ما جنازه برادرم را ببینند.

وی سپس با راه اندازی کمپینی در اقلیم کردستان عراق که تنها حدود 12 نفر از آن حمایت کردند، خواستار معرفی محل دفن این تروریست معدوم شد.

از سوی دیگر این فرد که خود به دلیل به شهادت رساندن تعدادی از هموطنانمان از جمله یک دختر 13 ساله تحت تعقیب است، امروز در توییتی مدعی شد: "دقایقی پیش مادرم تحت تدابیر امنیتی شدید جنازه رامین را در بهشت زهرا ملاقات کرد!

برادر رامین حسین پناهی تروریست معدوم توضیح نداد که چگونه جنازه این فرد پس از اعدام در مکان نامعلومی سه روز قبل دفن شده، اما امروز جنازه را به مادرش نشان داده اند.

از سوی دیگر این تروریست فراری مدعی شده است: "آخرین درخواست مادرم مبنی بر اینکه رامین در کردستان دفن شود، از طرف وزارت اطلاعات رد شد."

این در حالی است که طبق اطلاعات واصله جنازه تروریست معدوم به خانواده وی تحویل داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه