English

بر اساس ادعای اعضای خانواده

رامین حسین پناهی اعدام شد

یکی از اعضای خانواده رامین اعلام کرد، حسین پناهی از اعضای گروهک تروریستی کومله که به صورت مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده بود، اعدام شده است.

رامین حسین پناهی اعدام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، برادر رامین حسین پناهی در توییتر ادعا کرد که این عنصر تروریست اعدام شده است.

هنوز این خبر از سوی نهادهای رسمی اعلام نشده است، اما خبرگزاری میزان وابسته به دستگاه قضایی در گزارشی از اقدامات غیرقانونی این فرد از واژه "بود" استفاده کرده است.

در بخشی از گزارش خبرگزاری میزان آمده است:"رامین حسین پناهی، یکی از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله بود؛ گروهکی که اعضایش در جنایتکاری روی متوحشان داعشی را سفید کرده‌اند و اقدامات ضدایرانی‌شان بر هیچکس پوشیده نیست."

این فرد در دادگاه و در اعترافات خود که تصاویر آن نیز موجود است، به صراحت گفته است که به عضویت در گروهک ملحد و تروریستی کومله، گذراندن دوره‌های سیاسی، نظامی و تروریستی در آموزشگاه زرگویز که شامل آموزش‌های سلاح، تیراندازی و ... بوده اعتراف کرده و هدف و قصد خود از ورود به کشور به صورت مسلحانه را انجام عملیات با ماموریت گروهک کومله بیان می‌کند.

رامین حسین پناهی

وی همچنین اعتراف می کند که با نیرو‌های سپاه درگیر شده و یک خشاب ۳۰ تیری را به سوی آن‌ها شلیک کرده و می‌خواسته برای انجام ماموریت در منطقه دهگلان به روستای قروچای برود و در طول مسیر حرکت، اسلحه وی مدام مسلح و آماده بکار بوده است.

تصاویر متعددی از این تروریست که مسلح به انواع سلاح های گرم است، در فضای مجازی دست به دست می شود.

وی در زمان دستگیری و پس از اینکه به گفته خود بیش از 30 تیر به سمت نیروهای نظامی ایران شلیک کرده است، با یک قبضه سلاح کلاشینکف، چند نارنجک و یک سلاح کمری دستگیر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه