English

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبر داد

نظر نهایی مجلس در خصوص طرح سوال از رییس جمهور هفته آینده اعلام می شود

سخنگوی هیات رییسه مجلس با اعلام اینکه این هیات با کمیته طراحان سوال از رییس جمهور برای تعیین سرنوشت طرح سوال از رییس جمهور جلسه ای برگزار خواهد کرد، گفت: نظر نهایی مجلس در این مورد هفته آینده اعلام می شود.

نظر نهایی مجلس در خصوص طرح سوال از رییس جمهور هفته آینده اعلام می شود

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی موج اظهار داشت: جلسه طرح سوال از رییس جمهور همانگونه که مردم و دلسوزان انقلاب انتظار داشتند، به خوبی برگزار شد و پیرو فرمایشات مقام عظمای ولایت، مجلس و دولت در این جلسه کرامت یکدیگر را حفظ کنند.

وی افزود: در این جلسه هم نمایندگان به وظیفه خود عمل کرده و هم رییس جمهوری از فرصت ایجاد شده برای بیان مسائل طبق قانون استفاده کرد و خوشبختانه شاهد جلسه خوبی بودیم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: برخی تصور می کردند که این جلسه به تنش کشیده شود، اما دیدیم که قوای مجریه و مقننه با آرامش به وظائف قانونی خود عمل کرده و این موضوع دشمنان را ناامید کرد.

نعمتی در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه بالاخره طرح سوال از رییس جمهور چه سرانجامی خواهد داشت، گفت: برخی از نمایندگان به ویژه طراحان سوال معتقد هستند که باید چهار پرسشی که مجلس از پاسخ های رییس جمهور در مورد آنها قانع نشد، به قوه قضاییه ارسال شود.

وی افزود: از سوی دیگر برخی از نمایندگان به ماده 213 آیین نامه داخلی مجلس استناد کرده و معتقد هستند که سوالات مطرح شده از رییس جمهور به معنی نقص و یا استکاف از قانون نیست و نباید به قوه قضاییه ارجاع داده شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس اعلام کرد: در همین راستا مقرر شد که هیات رییسه مجلس با در نظر گرفتن نظرات تخصصی حقوقدانان، این موضوع را بررسی و نظر نهایی خود را اعلام کند.

نعمتی گفت: به همین منظور قرار است هفته آینده جلسه ای میان هیات رییسه و کمیته طراحان سوال برگزار و با در نظر گرفتن نظرات مختلف به یک جمع بندی نهایی بررسیم.

وی در پایان گفت: نظر هیات رییسه در خصوص اینکه طرح سوال از رییس جمهور به قوه قضاییه ارجاع داده شود و یا خیر، هفته آینده اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی