English

کمال خرازی:

حمایت آمریکا و عربستان از گروه‌های تروریستی در سوریه بایستی متوقف شود

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: حیثیت اروپا ایجاب می‌کند که در مقابل فشارهای آمریکا در موضوع برجام مقاومت کند.

حمایت آمریکا و عربستان از گروه‌های تروریستی در سوریه بایستی متوقف شود

به گزارش خبرگزاری موج، سید کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در دیدار هیئتی از بنیاد آلمانی برگهوف همچنین به موضوع سوریه پرداخت و اظهارداشت: روند آستانه در کاهش بحران سوریه موثر بوده است و همه باید از این روند و مذاکرات حمایت کنند.

وی تصریح کرد: حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی و عرب منطقه از گروه‌های تروریستی در سوریه و سکوت اروپا از این وضع، عامل اصلی بحران در سوریه بوده است.

همکاری نظامی ایران با دولت سوریه، کاملا مشروع است

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: آمریکا و عربستان سعودی از گروه‌های تروریستی در سوریه حمایت می‌کنند و این حمایت بایستی متوقف شود. خرازی بیان کرد: همکاری نظامی ایران با دولت سوریه، کاملا مشروع و حضور ما در سوریه به درخواست دولت قانونی این کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی همه کشورها بایستی از ابتکارات سیاسی برای حل بحران سوریه حمایت کنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران همکاری و تلاش خود را برای حل سیاسی بحران سوریه ادامه خواهد داد. رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در جهت ثبات منطقه تلاش کرده است، درباره توافق هسته‌ای هم گفت: حیثیت اروپا ایجاب می‌کند که در مقابل فشارهای آمریکا در قضیه برجام مقاومت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه