English

جلد چهارم کتاب روزنگاشت تنهایی عماد افروغ رونمایی شد

جلد چهارم کتاب روزنگاشت تنهایی عماد افروغ عصر دوشنبه پنجم شهریور ۱۳۹۷ با حضور چهره های دانشگاهی و فعالین سیاسی در خانه مهر رضا علیه السلام برگزار شد.

جلد چهارم کتاب روزنگاشت تنهایی عماد افروغ رونمایی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، جلد چهارم کتاب روزنگاشت  تنهایی عماد افروغ عصر دوشنبه پنجم شهریور ۱۳۹۷ با حضور چهره های دانشگاهی و فعالین سیاسی در خانه مهر رضا علیه السلام برگزار شد.

نویسنده کتاب روزنگاشت تنهایی در مراسم رونمایی جدیدترین اثر خود بیان کرد: نقد باید بر اساس محتوا باشد و نه شخص بیان کننده و امیدوارم این کتاب سرنخی برای چالش های دیگر باشد و این کتاب روزنگاشت است و محتوای آن مربوط به خودم است و دیگر نوشته هایم چنین محوری نداشت و این اثر بی تکلف ترین کتابی است که نوشتم.

عماد افروغ خاطر نشان کرد: این نقد که این مجموعه آثار موضوع مشخصی ندارد را وارد می دانم و در واقع زندگی موضوع خاصی ندارد.

20180827_185542

در ادامه دبیر کل کتابخانه های کشور بیان کرد: در جلد این کتاب آمده است فریادهای خاموش و مولانا هم در غزلیات خود جز مواردی که به شمس تخلص کرده، اسم و تخلصی ندارد و تخلصی معنوی دارد و امر به خَموشی است چون خموش چندان بنالیدم در تا صد قرن در عالم/در این آبهای خیالی من پیچد بر این هیهای من گردد و این کتاب از ابعاد مختلف قابل توجه است و سراسر سوال و پرسش و راه حل برای مسائل سیاسی و اجتماعی است.

20180827_180408

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه