English

دریادار تنگسیری:

ارتش و سپاه در خلیج فارس در آمادگی کامل به سر می برند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در تنگه هرمز حضور ناوهای نظامی طبق قوانین بین المللی به صورت شبانه روزی رصد و اشراف کاملی بر خلیج فارس وجود دارد.

ارتش و سپاه در خلیج فارس در آمادگی کامل به سر می برند

به گزارش خبرگزاری موج، دریادار علیرضا تنگسیری ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی دریایی سپاه در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور دشمن در منطقه امنیت کشورها را بر هم می زند و آنها تلاش می کنند با این حضور سلاح های خود را به فروش رسانند. 

وی افزود: حضور نیروهای خارجی در خلیج فارس و دریای عمان به دقت رصد می شود و ما پیش از گذشته بر آب های جنوب کشور اشراف اطلاعاتی داریم. نیروی دریایی ارتش و سپاه در خلیج فارس در آمادگی کامل به سر می برند. 

دریادار علیرضا تنگسیری....

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: در تنگه هرمز حضور ناوهای نظامی طبق قوانین بین المللی به صورت شبانه روزی رصد و تمامی شناورهای نظامی و غیرنظامی کنترل می‌شود و اشراف کاملی بر خلیج فارس وجود دارد.

 مشکلی که دشمن بتواند در این منطقه ایجاد کند نداریم

دریادار تنگسیری بیان کرد: از منافع جمهوری اسلامی در خلیج فارس و تنگه هرمز دفاع کرده و مشکلی که دشمن بتواند در این منطقه ایجاد کند نداریم. خلیج فارس خانه ماست و می‌توانیم با کمک کشورهای همسایه امنیت آن را تامین کنیم و نیازی به حضور کشورهای بیگانه از جمله آمریکا وجود ندارد.

وی با اشاره به حضور ناو های اتمی در خلیج فارس گفت: حضور این ادوات در آب های خلیج فارس آلودگی های زیست محیطی زیادی را به دنبال دارد و آنها در آب های سرزمینی خود از این ناوها استفاده نمی کنند اما در منطقه ما حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه