English

نوبخت:

هزار میلیارد تومان به کردستان تخصیص می یابد

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه برای حل مشکل اشتغال ۱۲ برنامه داریم، گفت: یکی از برنامه ها در حوزه مسکن است.

 هزار میلیارد تومان به کردستان تخصیص می یابد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر نوبخت امروز دوشنبه 5 شهریور در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران استان یکی از اهداف سفر خود به کردستان را ابلاغ سلام و پیام رییس جمهور و اعضای هیات دولت به  مردم این استان خواند و گفت: در این سفر  پیشرفت فیزیکی طرح های مصوب سفر ریاست جمهور به استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی یکی از پروژه های مصوب ریاست جمهور در استان را پروژه صلوات اباد سنندج ذکر کرد و اظهارداشت: ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب سفرهای استانی  رییس جمهور در کشور بوده که بالغ  بر ۳۶ میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده است.

وی بیان کرد: یکی از مسائلی که در استان باید مورد توجه قرار گیرد موضوع زیرساخت های استان به ویژه در حوزه حمل و نقل جاده ای و ریلی است. رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بازدید از طرح راه اهن همدان به سنندج را از دیگر برنامه های سفر خود به استان خواند و گفت: با اجرای دو طرح بزرگ تهران را به دو مرکز استان غربی مرتبط می کند که طرح تهران به کرمانشاه افتتاح شده و تهران به سنندج هم در حال اجرا است.

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت

نوبخت ادامه داد: راه آهن تا همدان انجام شده در سه قطعه هم از همدان به سنندج به اجرا در می آید.

وی اضافه کرد: در قطعه دو نیاز به استملاک اراضی است و در این سفر  هر مقدار برای تملک اراضی نیاز باشد تاپایان شهریور ماه تخصیص داده خواهدشد. وی عنوان کرد: کریدور شمالغرب که به قطعه ۱۰ معروف است و در کردستان واقع شده تا پایان سال اعتبار آن تخصیص داده خواهد شد.

نوبخت با اشاره به اینکه برای حل مشکل اشتغال به ویژه در استان  ۱۲ برنامه داریم،بیان کرد:  یکی از برنامه ها در حوزه مسکن است که ۵۰ هزار واحد روستایی و ۵۰ هزار واحد حمایتی شهری احداث و ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده باز آفرینی می شود.

وی عنوان کرد: منابع کافی در تبصره ۱۸ برنامه بودجه امسال برای طرح بازآفرینی تعیین شده است که بازدید از بافت فرسوده از برنامه های امروز است.

وی عنوان کرد: بر اساس گزارش سازمان برنامه و بودجه بیش از هزار میلیارد تومان به استان اختصاص داده شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: اعتبارات تمام پروژه هایی که وعده داده ایم ۱۰۰ درصد اختصاص داده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه