English

لاهوتی در موافقت با استیضاح کرباسیان:

آقای وزیر باید پاسخگوی نابسامانی در بانک ها باشید؟

نماینده مردم لنگرود در موافقت با استیضاح وزیر اقتصاد با بیان اینکه باید فرماندهی جنگ اقتصادی ما قوی‌تر باشد، گفت: امروز در عرصه این جنگ مدیران موفقی نداریم.

آقای وزیر باید پاسخگوی نابسامانی در بانک ها باشید؟

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه 4 شهریور مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی استیضاح مسعود کرباسیان، مهرداد لاهوتی در موافقت با استیضاح کرباسیان سخنرانی کرد.

وی با اشاره به اظهارات پزشکیان در دفاع از وزیر اقتصاد خطاب به وی گفت: در طول ۴۰ سال هر مشکلی که برای اقتصاد کشور ایجاد شد به دشمنان گره زدیم در صورتی که مقام معظم رهبری تاکید داشتند که این مشکلات ناشی از بی تدبیری ها است.

لاهوتی افزود: آقای پزشکیان، ما مدیران دولت را مدیران خوبی می دانیم اما در شرایط بحران که شما هم قبول دارید، باید فرماندهی جنگ اقتصادی ما قوی تر باشد. ما در این عرصه مدیران موفقی نداریم.

نماینده مردم لنگرود خطاب به کرباسیان گفت: کشت و صنعت مغان در زمان شما واگذار شد اما در واقع به تاراج رفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: از ۶۸۰۰ خودرویی که به صورت غیرقانونی ثبت سفارش شد ۱۹۰۰ دستگاه در گمرک ترخیص شد. مگر سازمان گمرک توسط وزارت اقتصاد مدیریت نمی‌شود؟ چرا اجازه ترخیص این خودروها را دادید؟

آقای کرباسیان شما از طلاق هم مالیات بر ارزش افزوده می گیرید

لاهوتی ادامه داد: آقای کرباسیان، شما رئیس مجمع بانک‌ها هستید و باید پاسخگوی نابسامانی در بانکها باشید. نماینده مردم لنگرود گفت: کشور باید از طریق مالیات اداره شود اما سازوکار اخذ مالیات بر ارزش افزوده، سازوکار درستی نیست. شما از طلاق هم مالیات بر ارزش افزوده می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه