English

جاسمی در موافقت با استیضاح کرباسیان:

ثروت ملت یک شبه به تاراج رفت

نماینده مردم کرمانشاه در موافقت با استیضاح وزیر اقتصاد گفت: در جنگ اقتصادی برکناری فرمانده ناتوان موجب کاهش تلفات خواهد شد.

ثروت ملت یک شبه به تاراج رفت

به گزارش خبرگزاری موج، در جلسه علنی امروز یکشنبه 4 شهریور مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه استیضاح مسعود کرباسیان قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در موافقت با استیضاح کرباسیان گفت: زمانی که ترامپ از برجام خارج شد جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی به راه افتاد و ما باید خود را برای جنگی تمام عیار دربرابر دشمن آماده می‌کردیم.

وی ادامه داد: در جنگ اقتصادی اگر فرماندهی توانایی لازم را ندارد باید تغییر کند تا تلفات کاهش یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدامات شما در وزارت اقتصاد موجب شد ثروت ثروتمندان افزایش یابد و افراد محروم ضعیف‌تر شوند. سفره‌های مردم روز به روز خالی‌تر می شود. شما با بی تدبیری زمینه ناهنجاری ها و ناامنی ها را گسترش دادید و این گناهی نابخشودنی است.

وی تصریح کرد: ارزش پول ملی یک شبه کاهش یافت و ثروت ملت به تاراج رفت، امروز ارزش پول ملی ما بعد از کشور ونزوئلا در پایین ترین حد ممکن قرار دارد.

جاسمی با اشاره به مشکلات مردم مناطق زلزله زده گفت: در مناطق زلزله زده مردم در رنج و عذاب هستند. با ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان نمی توان میلگرد و سیمان برای ساخت خانه تهیه کرد، هنوز مردم نگران هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه