English

کیانپور در موافقت با استیضاح کرباسیان:

همگی داریم اقتصاد کشور را به تهِ دره می‌فرستیم/ نرخ تورم واقعی در کشور بیش از ۵۰ درصد است

نماینده مردم درود و ازنا در موافقت با استیضاح کرباسیان گفت: ایجاد اخلالگران اقتصادی حاصل سوءتدبیر و بی‌تدبیری مسئولانی بود که با رانت اطلاعاتی اجازه ثبت سفارش به برخی سودجویان دادند.

همگی داریم اقتصاد کشور را به تهِ دره می‌فرستیم/ نرخ تورم واقعی در کشور بیش از ۵۰ درصد است

به گزارش خبرگزاری موج، مجید کیانپور نماینده درود و ازنا در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح کرباسیان گفت: قسمت زیادی از قاچاق کالا از طریق گمرکات انجام می‌شود، چرا سکوت می‌کنید؟

وی ادامه داد: اخلالگران اقتصادی حاصل سوءتدبیر مسئولان بی‌تدبیر هستند که با رانت اطلاعاتی، زمینه ثبت سفارش رانت‌خواران را فراهم کرده و سودهای کلانی به جیب زده‌اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: چرا اقتصاد ایران را درنمی‌یابید؛ همگی داریم اقتصاد کشور را به تهِ دره می‌فرستیم. کیانپور اظهار داشت: آیا نرخ تورم تک‌رقمی است؟ نرخ تورم واقعی در کشور بیش از ۵۰ درصد است و نرخ کالاهایی که به ارز وابسته هستند، تا ۲۵۰ درصد افزایش یافته است. وی تصریح کرد: همه مردم گمان می‌کنند که فردا قیمت کالاها گرانتر از امروز خواهد بود.

 ارز پتروشیمی‌ها به سامانه ارزی تزریق نمی‌شود

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا ارز صادراتی پتروشیمی‌ها پیگیری نمی‌شود؛ نیمی از ارز پتروشیمی‌ها به سامانه ارزی تزریق نمی‌شود. کیانپور خطاب به کرباسیان گفت: شما سکه یک میلیونی را به چهار میلیون تومان، دلار ۳۸۰۰ تومانی را به ۱۲ هزار تومان رساندید و قیمت مسکن را ۸۰ درصد افزایش دادید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه