English

رحیمی جهان‌آبادی در موافقت با استیضاح وزیر اقتصاد:

مردم زیر فشار اقتصادی در حال له شدن هستند/ دولت آقای روحانی بیمار است

عضو کمیسیون قضایی در موافقت با استیضاح وزیر اقتصاد با بیان اینکه وزارت اقتصاد ناتوان از مدیریت اقتصاد کشور است، گفت: رئیس‌جمهور باید پاسخگوی ناتوانی و ضعف مدیریت آقای کرباسیان باشد.

 مردم زیر فشار اقتصادی در حال له شدن هستند/ دولت آقای روحانی بیمار است

به گزارش خبرگزاری موج، در جلسه علنی امروز یکشنبه 4 شهریور در ادامه بررسی استیضاح مسعود کرباسیان جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح کرباسیان گفت: فساد در گمرک، ناتوانی در مدیریت بازار ارز ناشی از مدیریت آقای کرباسیان است. وزارت اقتصاد ناتوان از مدیریت اقتصاد کشور است. آقای کرباسیان مدیری نیست که اقتصاد کلان کشور را مدیریت کند.

وی خطاب به کرباسیان گفت: مقصر بی سامانی در گمرک چه کسی است؟ به عنوان رئیس فراکسیون مرزنشینان به آقای کرباسیان فساد در گمرکات را گزارش دادم اما هیچ اقدامی از سوی ایشان برای حل این مشکل انجام نشد.

رحیمی جهان آبادی ادامه داد: یا وزیر را نباید استیضاح کرد و یا اگر به استیضاح رسید نباید نگاه سیاسی داشته باشیم. باید از حقوق ملت دفاع کرد، مردم زیر فشار اقتصادی در حال له شدن هستند.

کاهش  صدای ضجه های مردم محروم را از پشت این دیوارهای سیمانی بشنوید

نماینده مردم تربت جام در مجلس خطاب به نمایندگان گفت: ای کاش همانطور که صدای شما را صدا و سیما پخش می کرد شما هم می توانستید صدای ضجه های مردم محروم را از پشت این دیوارهای سیمانی بشنوید.

وی با بیان اینکه وزیر اقتصاد ناتوان از مدیریت اقتصاد کلان کشور است، گفت: آقای کرباسیان سابقه مدیریت اقتصاد کلان ندارد و تنها مدیریت گمرکات را بر عهده داشته است. من به عنوان یکی از حامیان ایشان در روز رای اعتماد  اعلام می کنم که مدیریت اقتصادی دولت آقای روحانی ضعیف است.

وی تاکید کرد: محورهای سوال از رئیس جمهور ناشی از ناتوانی شخص شماست، رئیس جمهور باید پاسخگوی ناتوانی و ضعف مدیریت شما باشد.

عضو کمیسیون قضایی با بیان اینکه وزیر اقتصاد درک درستی از تئوری های اقتصادی ندارد گفت: اقتصاد دولت آقای روحانی بیمار است و شخص آقای کرباسیان مقصر این بیماری است. وزیری که نمی تواند در شرایط جنگ اقتصادی زیرمجموعه خود را اداره کند باید حذف شود.

وی در پایان تاکید کرد: مردم ایران زیر فشار مشکلات اقتصادی کمرشان شکسته است، اگر رای به استیضاح ندهید باید پاسخگوی مردم باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی