English

امیر حاتمی:

باید آماده مقابله با دشمنان باشیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: صنعت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضامن حفظ استقلال و عزت ملی و نماد ملی خودباوری ملت ایران است.

 باید آماده مقابله با دشمنان باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز سه شنبه 30 مرداد و در مراسم بزرگداشت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی اظهار داشت: صنعت دفاعی عقبه و عمق راهبردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و از طرف دیگر، ضامن حفظ استقلال و عزت ملی و نماد ملی خودباوری ملت ایران است.

وی ادامه داد: با توجه به تحولات عمیق و گسترده در عرصه بین الملی، شاهد رقابت های بسیار شدیدی بین قدرت ها هستیم که کانون آن منطقه غرب آسیا و مرکز آن کشور ماست.

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با اشاره به موقعیت ژئوپلیتیک ایران گفت: ما بخواهیم یا نخواهیم باید آماده مقابله با بازی های دشمنان و نقش‌آفرینی در منطقه باشیم و نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم؛ در زمان جنگ جهانی دوم خواستیم بی‌طرف باشیم، اما به دلیل عدم آمادگی وارد بازی قدرت ابرقدرت ها شدیم و ایران اشغال شد.

امیر حاتمی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در موقعیتی هستیم که نمی‌توانیم نقش متناسب خود را بازی کنیم و از فرصت ها استفاده کنیم، در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند این فرصت ها را از ما بگیرند.

وزیر دفاع با اشاره به موقعیت ژئوپلیتیک ایران گفت: ما بخواهیم یا نخواهیم باید آماده مقابله با بازی های دشمنان و نقش آفرینی در منطقه باشیم و نمی توانیم بی تفاوت باشیم، در زمان جنگ جهانی دوم خواستیم بی طرف باشیم و به دلیل عدم آمادگی وارد بازی قدرت ابرقدرت ها شدیم و ایران اشغال شد.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در موقعیتی هستیم که نمی توانیم نقش متناسب خود را بازی کنیم و از فرصت ها استفاده کنیم، در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند این فرصت ها را از ما بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه