English

عضو کمیسیون امنیت ملی خبر داد:

اعضای کمیسیون امنیت ملی به زودی از تاسیسات هسته ای بازدید می کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی اعضای این کمیسیون از تاسیسات هسته ای کشور بازدید خواهند کرد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی به زودی از تاسیسات هسته ای بازدید می کنند

مرتضی صفاری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی کمیته ای را از مدت ها قبل برای بررسی بحث برجام فعال کرده است که این کمیته در حوزه های امنیتی و دفاعی فعالیت می کند.

وی افزود: بر اساس قانون وزارت امور خارجه هر سه ماه یک بار گزارشی از عملکرد برجام به ویژه طرف های مقابل به مجلس و کمیسیون امنیت ملی ارائه می دهد که این گزارش ها در کمیته فوق بررسی می شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای راستی آزمایی گزارش وزارت خارجه از جمله در حوزه عملکرد طرف های مقابل در زمینه فعالیت های هسته ای کشورمان، کمیسیون امنیت ملی بازدیدهایی از تاسیسات هسته ای کشورمان در گذشته انجام داده است.

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از تاسیسات هسته ای

صفاری گفت: با توجه به خروج آمریکا از برجام و بدعهدی این کشور، بار دیگر اعضای کمیسیون تصمیم به بازدید از مراکز هسته ای گرفته اند که این اقدام به زودی انجام می شود.

وی تاکید کرد: مجلس همواره آماده بوده تا در راستای تقویت زیرساخت های کشور به ویژه فعالیت های صلح آمیز هسته ای به دولت کمک کند و این بازدیدها نیز در این راستا انجام می شود.

صفاری در خصوص زمان بازدیدها نیز گفت: این امر در دستور کار قرار دارد و با توجه به ترافیک کاری مجلس در حال بررسی شرایط هستیم و به زودی و طی روزهای آینده بازدیدها انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه