English

عضو هیات رییسه مجلس:

هیچ مکاتبه ای برای حضور رییس جمهور در مجلس انجام نشده است

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: تا این لحظه هیچ مکاتبه ای برای حضور حسن روحانی در جلسه طرح سوال از رییس جمهور انجام نشده است.

هیچ مکاتبه ای برای حضور رییس جمهور در مجلس انجام نشده است

غلامرضا کاتب در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج اظهار داشت: بر اساس شنیده ها، آقای روحانی هفته آینده برای حضور در جلسه طرح سوال از رییس جمهوری به مجلس می آید.

وی افزود: حضور رییس جمهوری نیازمند فراهم سازی مقدماتی است و در حال حاضر هیات رییسه و دولت در حال رایزنی پیرامون این موضوع هستند و هیچ مشکلی از این نظر نداریم و تنها در حال فراهم سازی مقدمات هستیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: برای اینکه تاریخ دقیق حضور رییس جمهوری را اعلام کنیم، نیاز است که از سوی دولت به صورت مکتوب و رسمی زمان حضور آقای روحانی به هیات رییسه اعلام شود که تا این لحظه هیچ مکاتبه ای رسمی انجام نشده و تنها ریزنی ها در حال انجام است.

نظر کاتب درباره زمان حضور رییس جمهور در مجلس

کاتب افزود: بر اساس گفتگوهایی که میان دولت و مجلس انجام شده، هفته آینده رییس جمهوری دیداری با رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی دارند و پس از آن به مجلس می آیند.

وی در پایان گفت: حسن روحانی تا روز یازدهم شهریور ماه فرصت دارد که در جلسه طرح سوال از رییس جمهوری شرکت کرده و به پرسش نمایندگان پاسخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه