English

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

امضاهای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش از حد نصاب قانونی کمتر نشده است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش از حد نصاب قانونی کمتر نشده است.

امضاهای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش از حد نصاب قانونی کمتر نشده است

سیدحمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: پس از اعلام وصول طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش توسط هیات رییسه مجلس، این طرح برای بررسی به کمیسیون تخصصی ارسال شد.

وی افزود: یک بار از آقای محمد بطحایی برای حضور در جلسه کمیسیون دعوت شد که متاسفانه به دلیل تغییر زمان جلسات، نشست وزیر با نمایندگان استیضاح کننده در زمان پیش بینی شده، برگزار نشد.

نماینده مردم گرمی در خانه ملت تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، روز دوشنبه این هفته جلسه کمیسیون آموزش به بررسی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با حضور وزیر و نمایندگان استیضاح کننده اختصاص دارد.

نظر میرزاده درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش

میرزاده گفت: طبق قانون، محمد بطحایی موظف به حضور در جلسه بوده و در غیر این صورت باید به صورت کتبی و با ذکر دلیل، عدم حضور خود را در جلسه کمیسیون اعلام کند.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد برخی از استیضاح کنندگان امضاهای خود را پس گرفته اند، اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم، اما در حال حاضر تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش از حد نصاب قانونی کمتر نبوده و به همین دلیل جلسه برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی