English

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی؛

دستورالعمل تامین نیازهای اساسی مردم و اقتصاد کشور توسط روحانی ابلاغ شد

شورای عالی هماهنگی امور اقتصادی، سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مقابله با جنگ روانی و مسائل اقتصادی را در جلسه امروز خود تصویب کرد.

دستورالعمل تامین نیازهای اساسی مردم و اقتصاد کشور توسط روحانی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مقابله با جنگ روانی و مسائل اقتصادی را تصویب کرد.

در این جلسه که روز سه شنبه، با حضور سران قوا و به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد، اعضای جلسه راهکارهای لازم برای تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت مردم از طریق اطلاع رسانی برای مبارزه با هر نوع اختلال در تنظیم بازار و همچنین برخورد قاطع و عادلانه با هر گونه فساد در چرخه فعالیتهای اقتصادی را بررسی کردند.

در همین راستا سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی با هدف مبارزه با جنگ روانی و التهاب‌آفرینی در جامعه نسبت به مسائل اقتصادی با رویکرد آرامش‌بخشی و ثبات به بازار تصویب شد.

همچنین بعد از گزارش مسوولان مربوط به تنظیم بازار، پیشنهادات لازم برای جلوگیری از هرگونه کاهش عرضه کالاهای مورد نیاز مردم و در نتیجه افزایش قیمت کالاها و خدمات بررسی شد.

بر این اساس مقرر شد، دستورالعمل ایجاد توازن صادراتی با اولویت تامین نیازهای اساسی مردم و اقتصاد کشور تهیه و از سوی رئیس جمهور به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه