English

شمخانی:

جنگ اقتصادی امروز با میدان‌داری آمریکا در حال انجام است

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی درجلسه صبح امروز( سه شنبه) هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و فعالان بخش خصوصی اظهارداشت: بخش خصوصی در جنگ اقتصادی امروز، عهده دار نقشی است که بسیج مردمی درهشت سال دفاع مقدس ایفا کرد.

جنگ اقتصادی امروز با میدان‌داری آمریکا در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری موج، امروز سه شنبه 23 مرداد ماه دریابان علی شمخانی در دیداری با فعالان بخش خصوصی به بیان توضیحاتی درباره جنگ اقتصادی امروز پرداخت.

نماینده مقام معظم رهبری با بیان اینکه بخش خصوصی در مواجهه موفق با مهمترین تهدیدات کشور کارنامه درخشانی ارایه کرده است، خاطرنشان کرد: اگر در جنگ تحمیلی با روش‌های مرسوم و کلاسیک و با استفاده انحصاری از ظرفیت‌های دولتی با دشمن مواجه می‌شدیم هنوز صدام در پشت دروازه‌های اهواز بود.
شمخانی گفت: بسیج به عنوان ساختار برآمده از متن جامعه با بهره‌گیری از ظرفیت های عظیم مردمی معادله جنگ نا برابر را به شکل شگفت‌آوری به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

اراده مردم سلحشور ایران نقشه‌های نظام سلطه را نقش برآب کرد

دریابان شمخانی گفت: درزمانی که بزرگترین استراتژیست‌های نظامی جهان بر اساس ارزیابی معادلات نظامی معتقد بودند که ایران مغلوب جنگ خواهد بود؛ با وارد شدن بسیج و ورود امکانات، ابتکارات و انگیزه های بالای مردمی در جنگ همه معادلات کلاسیک فرو ریخت و اراده مردم سلحشور ایران نقشه‌های نظام سلطه را نقش برآب کرد.

علی شمخانی
وی تصریح کرد: در جنگ اقتصادی امروز نیز که با میدان‌داری آمریکا در حال انجام است و ابعادی به مراتب پیچیده تر ازجنگ نظامی دارد تنها معادله تغییر دهنده موازنه غیر قابل قبول کنونی، بازتولید تجربیات و ظرفیتهای عظیم مردمی و بخش خصوصی و حاکم شدن آن برفضای تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گزاری‌های اقتصادی است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به الزامات شکل‌گیری این راهبرد جدید در نظام اقتصادی کشور اظهار داشت: غلبه نگاه ملی بر رویکردهای صنفی و منافع شخصی، همراهی با مردم و داشتن برنامه جامع راهبردی برای نقش‌آفرینی در این عرصه از الویت‌های غیر قابل اجتنابی است که می‌تواند بخش خصوصی واقعی و پیشرو را به خط‌شکن اصلی نبرد اقتصادی مبدل سازد.
شمخانی با تقدیر از بخش خصوصی فعال، دلسوز، مردمی و ایثارگر که با انگیزه ملی و اعتقادی به دنبال کمک به حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم است اعلام کرد : ساز و کارهای جدیدی برای فعال سازی و مشارکت هر چه بیشترفعالان و نخبگان اقتصادی بخش خصوصی در عرصه تصمیم سازی وتصمیم گیری کلان کشوراتخاذ شده که اجرایی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه