English

بازشناسی پیام های تصویری دیدارهای رهبری معظم انقلاب

پیام قرآنی مقام عظمای ولایت در دیدار با اقشار مختلف مردم چه بود

پیش از آغاز دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم با مقام معظم رهبری، معظم له پیام قرآنی ویژه ای به آحاد جامعه و به ویژه به دشمنان داخلی و خارجی دادند که دقت در آن می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

پیام قرآنی مقام عظمای ولایت در دیدار با اقشار مختلف مردم چه بود

به گزارش خبرگزاری موج، رهبری معظم انقلاب اسلامی به طور مرتب با اقشار مختلف مردم و مسئولان دیدارهای رسمی و غیر رسمی دارند و طی این دیدارها نکات ارزشمندی را برای مخاطبان بیان می فرمایند.

اما این پیام ها محدود به فرمایشات معظم له نیست و مقام عظمای ولایت از هر فرصتی برای ترویج مکارم اخلاقی و پیام های دینی استفاده می فرمایند.

به عنوان نمونه ایشان در بیستم خرداد ماه سال جاری دیداری با جمعی از استادان دانشگاه و اعضای جامعه دانشگاهی داشتند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی

دقت در تصاویر این دیدار نشان می دهد که بنری حاوی حدیثی از رسول مکرم اسلام (ص) در محل دیدار نصب شده بود. متن حدیث به این شرح بود: "قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ: اَلْعِلْمُ وَدِیعَةُ اَللَّهِ فِی أَرْضِهِ وَ اَلْعُلَمَاءُ أُمَنَاؤُهُ عَلَیْهِ" (دانش، امانت و سپرده خدا در روی زمین است و دانشمندان، امانت دار آن هستند)

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، ایشان امروز نیز با هزاران نفر از اقشار مختلف مردمی دیداری خواهند داشت که هنوز اخبار رسمی از آن منتشر نشده است.

اما تصویری از این دیدار منتشر شده که بار دیگر نشان دهنده استفاده معظم له از هر فرصتی برای بیان پیام های دینی و ارزشی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی

در تصویر فوق بخشی از آیه 120 سوره مبارکه آل عمران دیده می شود "وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا ۗ" (اما اگر شما صبر پیشه کنید و پرهیزکار باشید مکرر و عداوت آنان آسیبی به شما نرساند)

با توجه به شرایط حساس جامعه و دشمنی های روز افزون دشمنان به ویژه سران کاخ سفید، رژِیم کودک کش صهیونیستی و آل سعود، توجه به فرامین قرآنی که همواره مورد تاکید علمای اسلام به ویژه مقام عظمای ولایت است، می تواند کلید اصلی حل مشکلات داخلی و خارجی باشد.

به احتمال فراوان محور فرمایشات رهبری معظم انقلاب در دیدار امروز نیز توطئه های دشمنان و راهکارهای مقابله با آن است و به نظر می رسد که معظم له پیش از آغاز سخنرانی، پیام قرآنی مهمی را خطاب به همگان بیان فرموده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه