English

امیر حیدری:

امروز نیروهای مسلح در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خود ایستادند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش، در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خود ایستادند.

امروز نیروهای مسلح در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خود ایستادند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی‌ زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اوامر مطاع مقام معظم رهبری یکی از عرصه‌های مهم روی پای خود ایستادن و  خودکفایی در عرصه دفاعی است.

وی افزود: ما تمام کسانی که در یگان‌های نیروی زمینی دارای اندیشه‌های نورانی هستند و می‌توانند استعدادهای خود را در قالب اختراعات و ایجاد طرح بروز دهند، تشویق و ترغیب می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: تمام کسانی که می‌توانند ابداعات و اختراعاتی داشته باشند، طرح‌هایشان را در قالب این جشنواره هر 6 ماه یک‌بار در تهران متمرکز می‌کنیم و داوران و بهره‌برداران عرصه‌های مختلف دفاعی از این دستاوردها بازدید کرده و آنچه که مورد نیازشان باشد را به تولید انبوه می‌رسانیم.

حیدری تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش، در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خود ایستادند و ما می‌توانیم این توانمندی‌های دفاعی را در اختیار کشورهای دوست و برادرمان قرار دهیم.

وی‌ یاد آور شد: در قالب طرح لبیک 28 از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت کردیم و امروز ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داریم. این دستاوردها می‌تواند علاوه بر نیروهای مسلح در اختیار سایر اقشار جامعه هم قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی