English

خبرگزاری موج از گزینه های احتمالی وزارت کار گزارش می دهد؛

نزدیک ترین افراد به صندلی وزارت کار

تنها یک روز پس از انتصاب سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رییس جمهوری، گمانه زنی ها برای شناخت نزدیک ترین افراد به صندلی این وزارتخانه آغاز شده، اما جالب آنجا است که نام سرپرست فعلی در میان گزینه ها نیست.

نزدیک ترین افراد به صندلی وزارت کار

به گزارش خبرگزاری موج، هفته گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسه استیضاح وزیر کار و با با 129 رای موافق و 111 رای مخالف، حکم به عزل علی ربیعی از وزارت کار دادند.

پس از آن حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان طی حکمی محسنی بندپی را به عنوان سرپرست وزارت کار معرفی کرد که حاشیه های بسیاری را بر انگیخت و برخی از نمایندگان به این انتصاب اعتراض کردند.

علت این بود که در زمان طرح استیضاح، اتهاماتی به محسنی بندپی وارد شده بود و حتی علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی کمیته ای را پیگیر بررسی صحت و سقم این اتهامات کرد.

پس از این انتصاب، گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه چه کسی به صندلی وزارت کار نزدیک تر است در محافل سیاسی و رسانه ای مطرح شده و این در حالی است که هم اکنون مجلس شورای اسلامی در تعطیلات به سر برده و شاید این بهترین فرصت برای دولت باشد تا به دور از تنش های معمول، وزیر پیشنهادی خود را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کند.

نکته جالب اینکه در میان گزینه ها، نام محسنی بندپی دیده نمی شود و شاید علت همان حاشیه هایی باشد که درباره وی مطرح می شود.

در حال حاضر از جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مرتضی بانک مدیر عامل مناطق آزاد کشور، سید کامل تقوی‌نژاد معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری، نوربخش  و حتی محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری به عنوان گزینه های احتمالی وزارت کار یاد می شوند.

این در حالی است که نام حسن زمانی مشاور اجرایی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این بین به گوش می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه