English

سلیمانی در موافقت با استیضاح ربیعی:

نمایندگان از وزیر مطالباتی دارند

نماینده کنگاور در مجلس گفت: از هم گیسختگی وزارت کار، عدم توجه عملی در به کارگیری جوانان، عدم تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد و افزایش نرخ بیکاری از جمله محورهای استیضاح وزیر کار است.

نمایندگان از وزیر مطالباتی دارند

به گزارش خبرگزاری موج، در جلسه علنی امروز چهارشنبه 17 مرداد مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی استیضاح علی ربیعی حسن سلیمانی در موافقت با استیضاح گفت: به خاطر شان و حیثیت مجلس صحبت می‌کنم.

وی ادامه داد: مدت هاست در افکار عمومی اعلام می شود نمایندگان از وزیر مطالباتی دارند و به خاطر عدم وصول این مطالبات استیضاح انجام شده است.

باید اعلام شود چه عاملی باعث شد دوستان صحبت نکنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خطاب به وزیر گفت: در مجلس اسامی تمامی نمایندگانی که از شما مطالبه داشتند را اعلام کنید وگرنه ادعای شما دروغ است. سلیمانی تاکید کرد: باید اعلام شود چه عاملی باعث شد دوستان صحبت نکنند.

نماینده کنگاور خطاب به وزیر گفت: به جای پرداخت به حواشی به ۱۰ محور استیضاح پاسخ دهید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در تشریح این محورها گفت: از هم گیسختگی این وزارتخانه عریض و طویل، عدم توجه عملی در به کارگیری جوانان، عدم تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد، عدم تدوین سند کار، اوضاع معیشتی و رفاهی بازنشستگان، اوضاع مدیریت اقتصادی در شستا، عدم اجرای قانون در خصوص بازنشستگان صندوق بیمه روستاییان، اوضاع معیشتی وخیم کارگران و افزایش نرخ بیکاری از مهمترین محورهای استیضاح شماست که باید به آن پاسخ دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه