English

نگهبان سلامی در موافقت با استیضاح ربیعی:

آقای ربیعی به جای لابی‌گری، وظایف خود را انجام دهید

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: : با عملکرد ضعیف وزیر کار، نه تنها آسیب‌های اجتماعی کاهش نیافته بلکه افزایش نیز پیدا کرده است.

آقای ربیعی به جای لابی‌گری، وظایف  خود را انجام دهید

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان جلسه علنی مجلس امروز 17 مرداد مجلس و در ادامه بررسی استیضاح علی ربیعی محمود نگهبان سلامی در موافقت با استیضاح اظهار داشت: مجلس امروز در وضعیت حساسی قرار دارد و این سؤال اساسی در اذهان عمومی وجود دارد که آیا مجلس به وظیفه خود در استیضاح قبلی عمل کرده است؟ امیدوارم پشتیبانی خوبی از استیضاح انجام شود.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال، آقای ربیعی اقدامات برنامه‌ریزی‌ شده‌ای برای ایجاد اشتغال برای جوانان و پرداخت مطالبات کارگران انجام نداده است و درواقع از کارگران تنها برای ابقای خود و سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های مدیریتی‌شان استفاده کردند.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: فساد در زیرمجموعه شما بیداد می‌کند، عده‌ای افراد بازنشسته دور شما را گرفته‌اند و زمینه ثروت‌اندوزی برای خودشان را فراهم کرده‌اند.

نگهبان سلامی گفت: با عملکرد ضعیف وزیر کار، نه تنها آسیب‌های اجتماعی کاهش نیافته بلکه افزایش نیز یافته است. مدیریت شما باعث شده سهم تعاونی‌ها در اقتصاد به بیش از ۲۰ درصد کاهش یابد؛ ۳۰ درصد تعاونی‌ها تعطیل شدند.

وی تصریح کرد: مردم از ما می‌پرسند مجلسی که استیضاح در دستورش قرار گرفت، چرا حاضر به سخن گفتن نیست؟

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیری که نتواند آسیب‌های اجتماعی را مدیریت کند و نقشی در رفاه نداشته باشد، در کجا می‌خواهد نقش ایفا کند؛ به جای استیضاح خودتان کنار بروید.

آقای ربیعی  به جای استیضاح خودتان کنار بروید

نگهبان سلامی خطاب به نمایندگان گفت: ببینید وزرا و امثال آقای ربیعی چه بلایی بر سر مجلس آوردند که تا این اندازه متزلزل شده‌ است. امروز برای بازسازی مجلس در آزمون سختی قرار داریم. وظیفه مجلس قانونگذاری و نظارت است.

وی خطاب به ربیعی خاطرنشان کرد: به جای لابی‌گری، وظایف وزارتخانه خود را انجام دهید.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در تاریخ سیاسی کشور یکبار بیگانگان مجلس را به توپ بسته‌اند اما بارها خودمان مجلس را به توپ بستیم و شأن و جایگاه مجلس را زیر سؤال بردیم، باید آبروی مجلس را بخرید؛ هیچ چیز از مجلس باقی نگذاشتیم. من دو دوره نماینده مجلس بوده‌ام، تابحال چنین چیزی ندیده بودم.

نگهبان سلامی تصریح کرد: لابی‌های کثیف توسط این وزارتخانه انجام می‌شود که امروز باعث تأخیر در بررسی استیضاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه