English

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس واکنش به نامه حسن روحانی به رییس مجلس؛

مگر رییس جمهوری تاکنون حقایق را نگفته است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در واکنش به نامه حسن روحانی در رابطه با طرح سوال از رییس جمهوری گفت: مگر ایشان تاکنون حقایق را به مردم نگفته است.

مگر رییس جمهوری تاکنون حقایق را نگفته است

به گزارش خبرگزاری موج، حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان پس از اعلام وصول طرح سوال از وی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به علی لاریجانی نوشته است: "این امر می تواند فرصت خوبی باشد تا برخی از حقایق را برای مردم عزیز کشورم بازگو نمایم که آنها صاحب واقعی کشورند و مشروعیت من و شما نیز از آرا آنها است."

محمدحسین حسین زاده در این ارتباط به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج، گفت: نامه رییس جمهوری به رییس مجلس دارای ابهامات متعددی است. از جمله اینکه تاکید شده طرح فوق در چارچوب قانون اساسی نیست.

وی افزود: مجلس و دولت همواره طی سال های اخیر شان و احترام یکدیگر را حفظ کرده اند و انتظار داشتیم این بار نیز رییس جمهوری به خواست و نظر نمایندگان مردم احترام گذاشته و یک اقدام قانونی را غیر قانونی نخواند.

نماینده مردم مشهد در خانه ملت تصریح کرد: اگر رییس جمهوری معتقد است طرح سوال نمایندگان از رییس هیات دولت در چارچوب قانون نیست، باید با ذکر مصادیق به صورت صریح و شفاف انتقاد خود را مطرح می کرد، نه اینکه به صورت مبهم و کلی این اقدام را خارج از چارچوب های قانونی عنوان کند.

حسین زاده افزود: موضوع دیگر مربوط به بیان حقایق است و برخی از آن به عنوان یک تهدید علیه مجلس تحلیل می کنند. حال پرسش این است که مگر رییس جمهوری تاکنون حقایق را به مردم نگفته و بعد از چند سال می خواهد این کار را انجام دهد.

نظر حسین زاده درباره طرح سوال از رییس جمهور و نامه حسن روحانی به مجلس

وی با اشاره به شرایط حساس کشور و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیان داشت: انتظار داریم رییس جمهوری همراه با مجلس برای رفع مشکلات کشور به صورت انقلابی وارد میدان شود و از بیان مطالبی که ذهن جامعه را مشوش می کند، بپرهیزد.

برخی به دنبال منحرف کردن ذهن مردم هستند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به توییت حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: برخی از همفکران و اطرافیان دولت می گویند رییس جمهور باید در مجلس افشاگری کند. در حالی که به نظر می رسد اینگونه اظهار نظرها بیشتر برای انحراف افکار عمومی از اصل ماجرا است.

حسین زاده ادامه داد: اصل موضوع مربوط به نابسامانی های اقتصادی، مشکلات معیشتی، گرانی و تورم شدید حاکم بر کشور است و انتظار داریم رییس هیات دولت در صحن علنی مجلس ضمن تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه، برنامه های آتی را نیز با مردم و نمایندگان آنها در خانه ملت در میان بگذارند.

وی تاکید کرد: اینکه بگوییم طرح سوال از رییس جمهوری در چارچوب قانون نیست و حقایق را با مردم در میان می گذاریم، بیشتر ذهن جامعه را مشوش می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه