English

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان؛

قطعی برق در هرمزگان ظلم در حق مردم است/رئیس جمهور باید پاسخ گو باشد

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: قطعی برق در آب و هوای کنونی هرمزگان بی انصافی است.

قطعی برق در هرمزگان ظلم در حق مردم است/رئیس جمهور باید پاسخ گو باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان «احمد مرادی» صبح امروز در جلسه ی شورای اداری استان هرمزگان با بیان اینکه قطعی برق در شرایط آب و هوای هرمزگان بی انصافی است، گفت: باید شرایط استانهای جنوبی با سایر استانها متفاوت باشد.

وی افزود: متاسفانه در برخی از روستاهای هرمزگان بیش از ۴ ساعت قطعی برق داریم که ظلمی در حق مردم این استان است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید استفاده از نیروهای بومی در استان مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: آوردن نیرو از خارج استان در شرایط برابر اجحاف حقوق بومیان هرمزگان است چرا که ظرفیت مدیریتی در میان جوانان و نیروهای نخبه هرمزگان وجود دارد.

مرادی در ادامه با اشاره به حق طبیعی نمایندگان مجلس برای سئوال از رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس به عنوان وکلای مردم با طرح سئوال از رئیس جمهور خواستار پاسخگویی به مسائل و مشکلات کشور شده اند.

وی با بیان اینکه  متاسفانه دولت هنوز پاسخ شفافی به مشکلات اخیر نداده است، اضافه کرد: در شرایط کنونی رئیس جمهور باید با مردم صحبت و شرایط و فضای حاکم را تشریح و از التهابات کنونی جامعه بکاهد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان درمجلس شورای اسلامی فزود: اینکه معاون پارلمانی رئیس جمهوری سئوالات را درشان رئیس جمهوری نمی داند قابل قبول نیست.  التهابات ارزی، افزایش قیمتها در بازار و سرانجام برجام از عمده نگرانی های عمده مردم است و رئیس جمهور شخصا باید نسبت به این موضوعات پاسخگو باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی