English

واکنش عضو سابق کمیسیون امنیت ملی به درخواست احمدی نژاد از ترامپ؛

شاید احمدی نژاد از مسوولان ایران برای شفاف سازی ناامید شده است

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به درخواست احمدی نژاد از ترامپ برای انتشار اسامی منسوبان مسوولان ایرانی که دارای اقامات آمریکا هستند، گفت: شاید وی از مسوولان ایرانی برای شفاف سازی ناامید شده و می خواهد از طریق این درخواست پیامی را مطرح کند.

شاید احمدی نژاد از مسوولان ایران برای شفاف سازی ناامید شده است

احمد بخشایش در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: به نظر می رسد احمدی نژاد از نظر پاسخگو بودن مسوولان داخلی به نوعی سرخورده شده و با درخواست از ترامپ برای انتشار فهرست آقازاده های مقیم آمریکا می خواهد پیامی را به دولتمردان بدهد.

وی افزود: شاید احمدی نژاد می خواهد به آن دسته از مسوولان که دم از مرگ بر آمریکا می زنند، بگوید شما که به طور مداوم دم از مبارزه با آمریکا حرف می زنید، چرا شفاف سازی نمی کنید و نمی گویید کدام آقازاده در آمریکا اقامت دارد.

با مشکل عدم شفافیت در ایران روبه رو هستیم

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: به نظر می رسد که احمدی نژاد از پاسخگو بودن مسوولان داخلی ناامید و سرخورده شده و با درخواست از ترامپ، به نوعی پیغام داده که اگر شما شفاف نباشید طرف مقابل ممکن است، افشاگری کند.

نا امیدی احمدی نژاد از شفافیت مسوولان ایران

بخشایش گفت: یکی از مشکلات امروز ما بحران اعتماد مردم به مسوولان است و مردم به این نتیجه رسیده اند که کارآمدی دولتمردان به حداقل رسیده و اعتمادی به آنها ندارند. از سوی دیگر در خصوص مسائل مختلف شفافیت لازم را نداریم و همین امر به بی اعتمادتر شدن مردم نسبت به دولتمردان منجر شده است.

وی بیان داشت: در چنین شرایطی درخواست از رییس جمهوری آمریکا برای انتشار اسامی منسوبان مسوولان ایرانی مقیم آمریکا به نوعی پیام به مسوولان داخلی و هشدار به آنها است.

این نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه بالاخره یک نفر باید کاری انجام دهد، گفت: مشکلات اقتصادی مردم را رنج می دهد و در چنین شرایطی هیچ کس کاری نمی کند. بالاخره یک نفر باید به میدان بیاید و حداقل در زمینه شفاف سازی عملکرد مسوولان اقدامی انجام دهد و نظر جدید احمدی نژاد را در این راستا می دانم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه