English

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت؛

درخواست احمدی نژاد از ترامپ یک اقدام پوپولیستی است/ انتشار اسامی ایرانیان مقیم آمریکا به ضرر جناح رقیب اصلاحات است

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت معتقد است که اقدام احمدی نژاد مبنی بر درخواست از ترامپ برای انتشار اسامی منسوبان مسوولان ایرانی مقیم آمریکا بیشتر یک اقدام پوپولیستی و برای منحرف کردن افکار عمومی است.

درخواست احمدی نژاد از ترامپ یک اقدام پوپولیستی است/ انتشار اسامی ایرانیان مقیم آمریکا به ضرر جناح رقیب اصلاحات است

حجت الاسلام مصطفی درایتی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: اینکه احمدی نژاد از رییس جمهوری آمریکا می خواهد فهرست منسوبان مسوولان ایرانی مقیم آمریکا را منتشر کند، اقدامی در راستای کارهای قبلی وی است.

وی افزود: به نظر من دامن زدن به این رفتارهای تبلیغاتی کم اثر برای کشور سودی نخواهد داشت و بیشتر افکار عمومی را به انحراف کشیده و ذهن مردم و مسوولان را از حل مشکلات اصلی باز می دارد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: بر فرض که دولت آمریکا اسامی را منتشر کند، آیا این اقدام تاثیری بر مدیریت کشور می گذارد و می تواند به حل مشکلات ما کمک کند.

برخی دل خوش به فحش دادن به چهار مسوول کرده اند

درایتی گفت: در شرایط امروز باید به مشکلات کشور به صورت عمیق تری نگاه کرده و راه حل اساسی برای رفع این مشکلات و نجات مردم را پیدا کنیم، نه اینکه به مسائل حاشیه ای پرداخته و منتظر فرصتی باشیم تا بتوانیم به چهار تا مسوول فحش دهیم.

نظر مصطفی درایتی درباره درخواست احمدی نژاد از ترامپ

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی دل به فحش دادن به چهار تا مسوول خوش کرده اند، گفت: درخواست از ترامپ برای انتشار اسامی منسوبان مسوولان ایرانی که مقیم آمریکا هستند، یک کار تبلیغاتی و پوپولیستی معمولی است و بیشتر می خواهند ذهن مردم را از مسائل اصلی منحرف کنند.

انتشار فهرست افراد مقیم آمریکا بیشتر به ضرر تندروهای دو آتیشه است

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در پاسخ به این پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه در صورت انتشار این فهرست واکنش های مردم چگونه خواهد بود، گفت: مگر داشتن اقامت آمریکا جرم است و می توان کسی را به جرم داشتن اقامت قانونی یک کشور دیگر محاکمه کرد.

درایتی متذکر شد: البته انتشار این فهرست به ضرر اصلاح طلبان نبوده و بیشتر به ضرر رقبای جریان اصلاحات است و آنهایی آسیب می بینند که دو آتیشه بوده و به طور مداوم از مبارزه با آمریکا و عدم مذاکره دم می زنند و همزمان بستگانشان در آمریکا و اروپا اقامت دارند و زندگی می کنند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه انتشار این فهرست بیشتر به ضرر رقبای جریان اصلاحات است، باز هم معتقدم که باید در شرایط فعلی به فکر منافع اصلی کشور بوده و دست از حاشیه سازی و حاشیه پردازی برداریم. البته این موضوع را می توان در فضای آرام پیگیری کرد که در حال حاضر چنین شرایطی نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه