English

رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس در گفتگو با موج؛

سکوت نظامیان آمریکایی باید برای ترامپ درس آموز باشد/ ترامپ توهم دارد و قدرت ایران را نمی داند

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است، سکوت نظامیان آمریکایی در حوزه تنش با ایران باید برای سران کاخ سفید درس آموز باشد.

سکوت نظامیان آمریکایی باید برای ترامپ درس آموز باشد/ ترامپ توهم دارد و قدرت ایران را نمی داند

حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج اظهار داشت: ترامپ هر از چندگاهی ادبیات خشن و به دور از عرف دیپلماتیک را علیه مخالفان خود به ویژه ایران به کار می بندد که این امر نشان دهنده سیاست های کلان کاخ سفید بوده، اما سکوت نظامیان آمریکایی حرف دیگری می زند.

وی افزود: سیاست اصلی آمریکا در شرایط فعلی این است که با بزرگ نمایی قدرت این کشور، جهانیان را وادار به تسلیم کند و این در حالی است که آمریکایی ها امروزه در موضع قدرت نیستند و حرف هایی که سران کاخ سفید می زنند، بیشتر نشان دهنده توهم آنها است.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در خانه ملت تصریح کرد: امروزه سیاست آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه، امنیتی کردن این منطقه است تا بتوانند منافع متحدان خود به ویژه رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم آل سعود را تامین کنند.

نظر فلاحت پیشه درباره سکوت نظامیان آمریکایی در برابر ایران

فلاحت پیشه گفت: در این حوزه ایران قدرتمندترین مانع برابر کاخ سفید و متحدانش است و به همین دلیل ترامپ با ادبیات خشن با ایران سخن می گوید و این ادبیات ناشی از مشاوره های غلطی است که مشاوران بی تجربه رییس جمهوری آمریکا به وی می دهند.

وی افزود: ما شاهد هستیم که ترامپ ایران را تهدید می کند و وزیر خارجه آمریکا نیز به صراحت همان راه را می رود. در مقابل وزیر دفاع آمریکا می گوید این کشور به دنبال تغییر نظام حاکم بر ایران نیست و دیگر نظامیان آمریکایی نیز سکوت اختیار کرده اند.

ترامپ درگیر توهمات خودساخته است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ترامپ درگیر توهمات خودساخته است، گفت: این فرد توهم قدرت دارد و در مقابل از قدرت نظامی و اقتدار ایران بی اطلاع است. به همین دلیل نمی داند با جمهوری اسلامی باید چگونه برخورد کند.

فلاحت پیشه بیان داشت: سکوت نظامیان آمریکایی باید برای سران کاخ سفید درس آموز باشد. چرا که آنها از قدرت نظامی ایران اطلاع دارند و نمی خواهند خود را درگیر یک جنگ فرسایشی، بلند مدت و پرهزینه با ایران کنند و اگر سران کاخ سفید عاقل باشند، به هشدارهای نظامیان خود توجهی بیشتری می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه