English

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات؛

مسابقه عکس تاثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق دورافتاده برگزار می شود

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات با هدف به تصویر کشیدن پیامدهای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم و دورافتاده، مسابقه عکاسی برگزار می کند.

مسابقه عکس تاثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق دورافتاده برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جمال هادیان طبایی زواره، رییس این مرکز با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه عکاسی تاثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر مناطق دورافتاده، گفت: این مسابقه با هدف به تصویر کشیدن پیامدهای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم و دورافتاده از امروز سی تیرماه سال جاری تا پایان مرداد ماه برگزار می شود.

هادیان با اشاره به تلاش هایی که در سال های گذشته برای گسترش و ایجاد زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سراسر ایران و بویژه مناطق محروم انجام شده است، گفت: این تلاش ها منجر به تسهیل در زندگی مردم این مناطق و ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات  شده است.

وی تصریح کرد: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم و دورافتاده پیامدهای مختلفی را به همراه داشته که بهترین شیوه بازنمایی آن رسانه عکس است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که از ظرفیت هنرمندان عکاس سراسر کشور در قالب مسابقه استفاده کنیم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه از همه عکاسان علاقمند دعوت کرد که با حضور در مناطق محروم و دورافتاده لحظات ناب و تاثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

وی افزود: برای شرکت در این مسابقه با همکاری شرکت مخابرات ایران و ادارات کل استان وزارت ارتباطات امکان اعزام عکاسان علاقمند به مناطق محروم و دور افتاده نیز فراهم شده است.

هادیان با اشاره به همکاری خانه عکاسان جوان، شرکت مخابرات ایران و ادارات کل استانی وزارت ارتباطات در برگزاری این مسابقه، گفت: دبیری این رویداد هنری بر عهده عکاس جوان حمزه اولیازاده است و آقایان افشین بختیار، محمدفرنود و رسول اولیازاده، عکس های دریافتی را داوری می کنند.

بر اساس این گزارش، فراخوان مسابقه عکس تاثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امروز منتشر شده است و این مسابقه تا پایان مردادماه ادامه دارد.

مراسم پایانی و اهدای جوایز به همراه نمایش عکس های منتخب همزمان با عید سعید غدیر(هشتم شهریورماه) برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه