English

واعظی در حاشیه هیات دولت خبر داد؛

تغییرات در دولت را رئیس جمهور اعلام خواهد کرد

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در سفر قبلی روحانی به نیویورک برای مجمع عمومی سازمان ملل، ترامپ ۸ بار درخواست گفتگو و ملاقات با رئیس‌جمهور را از تیم ایرانی مطرح کرده بود.

تغییرات در دولت را  رئیس جمهور اعلام خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود واعظی مشاور و رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 27 تیر هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: جلسه با مقام معظم رهبری بسیار خوب بود و هم شخص آقای رئیس جمهور و هم اعضای دولت از حمایت های ایشان  و اطمینان خاطری که دادند که این دولت حتما می تواند با شجاعت از این مرحله عبور کند، تشکر کردند.

وی افزود: امروز با شرایط جدیدی مواجه هستیم که بعد از خروج امریکا از برجام و برخی تحریم ها به وجود آمده و مهمتر از آن، جنگ روانی است که از نظر اطلاعات غلط، به ملت ایران تحمیل می‌شود.

وی همچنین در خصوص موضوع ترمیم کابینه گفت: همه این شرایط می‌طلبد که برخی اعضای کابینه که در شرایط عادی توسط آقای رئیس جمهور انتخاب شده اند، تغییر کنند و اسامی مختلفی هم در دست بررسی است تا در فرصت مناسب این تغییرات صورت بگیرد.

واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: اسامی و تعداد تغییرات در دولت را شخص آقای رئیس جمهور اعلام خواهد کرد.

واعظی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر در تیم اقتصادی دولت خواهد بود، گفت: تغییر در تیم اقتصادی هم خواهد بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور از درخواست ترامپ برای ملاقات با روحانی خبر داد و گفت: در سفر قبلی روحانی به نیویورک برای مجمع عمومی سازمان ملل، ترامپ ۸ بار درخواست گفتگو و ملاقات با رئیس‌جمهور را از تیم ایرانی مطرح کرده بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا دولت برنامه ای برای برون رفت از وضعیت فعلی دارد یا نه، گفت: گروهی با محوریت سازمان برنامه و بودجه به دستور رئیس جمهور سه نقشه راه را برای عبور از وضعیت فعلی آن هم پیش از آنکه ترامپ به شکل رسمی اعلام کند که از برجام خارج می شود، در نظر گرفتند که به تدریج مطرح خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به نامه ای که به امضای محسن رضایی درباره FATF منشر شده بود گفت: نامه ای که آقای محسن رضایی امضا کرده را ما بررسی کردیم و بخش هایی از آن ربطی به مجمع تشخیص ندارد و به شورای عالی امنیت ملی مربوط می شود که در هر حال به نظرم کار عجولانه ای صورت گرفته، ولی در هر نهایت پاسخ به این نامه نیز از سوی آقای روحانی اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه