English

بروجردی:

تیم تخصصی وزارت راه به بروجرد سفر می‌کنند

نماینده مردم بروجرد در مجلس بابیان اینکه 4 میلیارد تومان به احداث خط آهن بروجرد اختصاص یافت گفت: عملیات اجرایی خط آهن بروجرد به‌زودی آغاز می‌شود.

تیم تخصصی وزارت راه به بروجرد سفر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، علاءالدین بروجردی در جمع خبرنگاران در راستای احداث خط آهن این شهرستان اظهار داشت: با توجه به مجموعه مشکلات اقتصادی دولت فعلی، پیگیری‌های متعددی درزمینهٔ خط آهن بروجرد صورت گرفت ولی مشکل و معضل ما برای احداث خط آهن تملک زمین‌ها بود.

وی با بیان اینکه برای تملک اراضی مشکل وجود داشت که خوشبختانه این مشکل را با صحبت‌هایی که انجام‌شده تا حدودی حل کرده‌ایم افزود: با صحبت‌هایی که با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم مبلغ چهار میلیارد تومان برای این امر مهم تخصیص داده شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تخصیص در نظر گرفته‌شده به‌صورت صددرصدی و نقدی است و در همین هفته تیم تخصصی از وزارت راه به بروجرد سفر می‌کنند و در محل مستقر خواهند شد.

وی با نوید احداث خط آهن در روستای زرشکه، حاجی‌آباد و مجموعه مسیری که به سمت دورود می‌رود تصریح کرد: مشکل تملک زمین‌ها حل‌شده است و بر اساس ارزیابی کارشناسان پول زمین آن‌ها داده خواهد شد که امیدواریم با این کار گره مهم اجرای خط آهن که دو سال گذشته بسیار آزاردهنده بود، حل شود و در همین هفته عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی