English

رحمانی فضلی:

سیستان و بلوچستان هیچ مسئله امنیتی ندارد

وزیر کشور گفت: در استان سیستان و بلوچستان هیچ مسئله امنیتی در داخل وجود ندارد اما دو کشور در همسایگی مرزهای این استان است که به دلیل ضعف در توانایی کنترل مرزها و مدیریت با مشکلاتی مواجه است.

سیستان و بلوچستان هیچ مسئله امنیتی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز یک شنبه 17 تیر ماه به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و در بدو ورود در فرودگاه زابل به بیان توضیحاتی درباره سفر به سیستان و بلوچستان پرداخت.

عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران بیان کرد: مدت‌ها قبل با پیگیری‌هایی که بعمل آمده بود با دستور رییس‌جمهور جلسه‌ای در وزارت کشور برگزار شد و تمام دستگاه‌های اجرایی اعم از دولتی و حکومتی قرار شد طرحی را در خصوص رفع مشکلات این منطقه از کشور  ارائه دهند تا برنامه‌ریزی در این رابطه انجام شود.

وی اظهار کرد: امروز هم جلسه شورای تامین و اقتصاد مقاومتی در زابل تشکیل خواهد شد و همه دستگاه‌ها طرح‌هایی که دارند مطرح می‌کنند، امیدواریم با پیگیری مسئولین محلی و استانی و ملی، طرح‌ها را در زمان‌بندی که انجام شده تصمیم‌گیری و عملیاتی کنیم. وی خاطرنشان کرد: در استان سیستان و بلوچستان هیچ مسئله امنیتی در داخل وجود ندارد اما دو کشور در همسایگی مرزهای این استان است که به دلیل ضعف در توانایی کنترل مرزها و مدیریت با مشکلاتی مواجه است؛ مشکلاتی که بالاترین هزینه را مردم این منطقه می‌پردازند و بالاترین قدرت دفاعی که امنیت پایدار است بر دوش مردم این استان است.

وزیر کشور به منظور بازدید و بررسی آخرین وضع خشکسالی در منطقه سیستان ، امروز به این منطقه سفر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه